2.Bölüm Savaşçı Prenses

14 4 0
                                    

... Hala bir cevap vermesi için Liam'a bakarken neler olduğunu anlamaya çalışırsın.

Liam:Neler olup bittiğini anlamaya ve seninle tekrar buluşmaya çalışacağım.

... Provalar geç biter ve sonunda senin dışında herkes gider. Nicole yanında kalmayı teklif eder, ama onu göndersin. Sonunda Liam durumu açıklamaya gelir.

Liam:Bay McLaren, merkez elbisenin tasarımını... Çaldığını söyledi.

Sen:NE?!! Bu çok saçma! Beni böyle bir şeyle suçlayamaz!

Liam:Bay McLaren neden yalan söylesin ki? Görüyorsun, günün erken saatlerinde yanına gittiğimiz bir tasarımcıda da aynı elbiseden vardı.

Sen:Tasarımcı kim? KİM?

Liam:Rachel Shaw adında bir kadın. O kadını tanıyor musun?

Sen:Onu tanıyor muyum? Bana hep takıktı! Rachel'ın hayatını mahvedeceğim! Benden çalabileceğini ve bunun yanına kar kalacağını mı düşünüyor?

Liam:Bu sana McLaren konusunda yardımcı olmayacak. Elbise ona göre çalınmış.

Sen:O zaman ne yapacağım? Rachel'ın kazanmasına izin mi vereyim? Öylecek?

Liam:Onu sana ikinci bir şans vermeye ikna edebilirim. Ancak şovu bitirmek için yeni bir tasarıma ihtiyacın var.

Sen:Yirmi dört saatte mi? Bu mümkün değil! Bu elbiseyi yapmamın ne kadar sürdüğünü biliyor musun?

Liam:Bu senin tek şansın. Ya sunmak için yeni bir şey bul ya da birlikte çalışamayacağız.

Sen:Büyük gösteri yarın ve sıfırdan tamamen yeni bir elbise tasarlamalıyım!

Nicole:Annem stresli olduğunda, gözlerini kapatmanın ve derin bir nefes almanın en iyisi olduğunu söyler hep... Ve şunu söylemenin... Ben bir Tanrıça'yım. Bir savaşçı. Ben her şeyi fethedebilirim.

Sen:Bekle! İşte bu! Annem!

Nicole:Senin annen de mi bunu diyor?

Sen:Hayır, bana bir şey hatırlattın. Ve bu mükemmel! Küçük bir kızken, annem bana Artemisia'nın hikayesini okurdu! Artemisia eski bir Yunan kraliçesi ve savaşçısıydı. Bu benim en sevdiğim hikayeydi. Kitapta Artemisia'nın akışkan mavi ve kırmızı cübbeler giydiği bir tablo vardı. Sonunda hangi elbiseyi tasarlayacağımı biliyorum!

... Bugün moda şovunun büyük günü! Çok çaba sarf ettikten sonra merkez elbisenle hazırsın. Ne giyeceksin?

İçinden:Evet! İşte bu. Bu kıyafetle bu gece herkes ne kadar başarılı olduğumu görecek!

... Şovda, sergilenen çalışmaları ile onlarca tasarımcı var. Nicole'ün yanında durusun ve kapıların açılmasını ve bütün dünyanın senin tasarımlarını görmesini beklerken gülümsersin.

Nicole:Kesinlikle harika görünüyorsun! Tam bir kraliçe gibi!

Sen:Harcadığım onca çabadan sonra, etkilemek için giydiğimi BİLİYORSUN!

... Çok uzakta değil, Rachel'ı görüyorsun. Tasarımlarına son birkaç ayar yapıyor. İkiniz göz göze gelirsiniz ve Rachel sana doğru gelir.

Rachel:Aden! Adam McLaren ile görüşmeni duydum. Kulağa zor geçmiş gibi geldi!

Nicole:Ağzını tutmazsan daha sert olacağım!

Sen:Gerçekten burada böyle dikilecek güveni nereden buluyorsun acaba! Tasarımımı çalıp hiçbir şey olmamış gibi davranamazsın!

Rachel:Beni gerçekten tasarımını çalmakla mı suçluyorsun? McLaren böyle düşünmüyor!

... Sen yanıt vermeden kapılar açılır ve insanlar içeri girer. Modadaki en büyük isimler burada.

Adam McLaren:Bu çok çarpıcı! Cesur ve davetkar ve nefes kesici bir- Bunu bir günde mi tasarladın?

Sen:Evet.

Adam McLaren:Bu etkileyeci! Dürüst olmak gerekirse, bundan daha fazlası! Olağanüstü! Birinin ofisle temasa geçmesini sağlayacağım. Yakında birlikte çalışmak hakkında konuşmalıyız!

... Başarına sevinen Nicole, ikinizin bunu kutlamak için bir kulübe  gitmenizi önerir! Ama önce üstünü değiştirmek için odana dönersin. İşte o zaman komidinin üzerinde duran çiçekleri fark edersin.

İçinden:Orkide mi? Bunlar benim favorim! Ve yanında bir not var. Bunları kim gönderdi acaba!

Not:Büyük gününü duydum! Adam McLaren çalışmanı sevdiğini söyledi. Seninle çok gurur duyuyorum! - Sevgiler, Liam.

... Liam'ın kaldığı Oda 1253'e birkaç kat aşağı iniyorsunuz.

Sen:Hey! Ne hoş bir sürpriz!

... İçeri girersin ve Liam kapıyı arkandan kapatır.

İçinden:Küçüklüğümüzden beri Liam'la bir odada yalnız kalmadım!

Liam:Çiçeklerim görmüşsün sanırım.

Sen:Orkideler! Hala favori çiçeklerim. Hala hatırladığına inanamıyorum...

Liam:Tabii ki hatırlıyorum. Bana söylediğin her şeyi hatırlıyorum.

... Liam gelip yanağına bir öpücük kondurur. İçeriye biri gelir.

Kadın:Bu da...?! SEN KİMSİN? NİŞANLIMDAN UZAKLAŞ!!!

Sen:Senin... Nişanlın mı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kraliyet Bebeği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin