~friminutt~ Thea's pov:
Kasper: hei! Thea kom hit!
Thea: hei! Va skal vi gjøre?
Kasper: jeg aner ikke men vi kan jo bli litt bedere kjent med hverandre!
Thea: ja! Du?
Kasper: ja?!
Thea: øøm? Vil dy bli med meg hjem etter skolen idag?
Kasper: øøm? Ja så klart! Det kan jeg!Han er jo så kjekk! Han er perfekt!
Kasper: Så dette er en ganske normal skole eller?
Thea: ja det vil jeg si!
Kasper: haha! Du er så snill og sånt! Morsom og alt!Synes han det samme om meg som jeg synes om han? OMG!
Thea: takk det er du å! Jeg synes dy er veldig interessang! Jeg ser for meg at jeg og du kommer til og bli venner!
Kasper: ja jeg er nesten 100% sikker på at vi blir venner!
Thea: ska vi gå og sette oss på den benken der borte og snakke?
Kasper: ja ok!
~hjemme~
Kasper: så det er her du bor?
Thea: ja her er hulen min!
Kasper: haha! Du må komme og se "hulen'' min en dag!
Thea: ja det må jeg! Skal vi sette på en film?
Kasper: greit!
Kasper's pov: hun har så pent hår! Å deilig kropp! Åh! Bare så sunn at jeg er så feig! Jeg kommer aldri til og komme til og tørre og si at hun er pen til henne!
Thea: skal vi se denne? Den er veldig bra!
Kasper: ja! Kom å sett deg nå!
Thea: jada!
~midt i filmen~
Thea's pov: hvorfor satte jeg på denne filmen den er drit skummel! Ja det stemmer! Jeg leste et sted om date tips! Det er der jeg har det fra! Jeg setter meg helt inntil Kasper! Jeg legger meg i armkroken hans og sier at filmen er alt for skummel!
Blikke vårt møtes, han kommer nermere og nermere! Og så planter han sine lepper mitt på mine! Vi trekker oss sakte fra kysset! Han smiler jeg ler! Plutselig ringer telefonen hans...
Kasper: ååå! Det er mamma!
Hei! Nei jeg er til Thea! Ok... Hade!
Kasper: jeg må hjem! Hade a!
Thea: hade!Va synes du? Bra eller dårlig? Kommenter og vote setter stor pris på det! Følg meg? Jeg følger tilbake!💕
YOU ARE READING
The new boy!...
RomanceThea er en helt normal 14år gammel jente med mange venner! Hun blir ikke mobbet eller plaget av noen! Men så...