Втікши подалі від зацікавлених очей, Адріан продовжував тримати шоковану дівчину за руку. Він не відпускав її долоню з того моменту, коли вони стали вибиратися з натовпу. Усю дорогу Марінетт мовчала, мабуть, намагаючись зрозуміти, що сталося. І ось вони нарешті зупинилися, того натовпу вже більше не було видно. Двоє підлітків забігли на територію парку і сховались за одним із фестивальних наметів.
— Ти в порядку? — спитав Адріан у своєї супутниці, яка, упершись однією рукою в коліно, намагалася віддихатися, схилившись трохи вперед.
— Так, — відразу ж відповіла на запитання дівчина, — просто втомилася від пробіжки.
— Ха, Ледібаг і не на таке була здатна, — з добрим сарказмом у голосі відповів на таку заяву Леді, Агрест, — а сьогодні що ж сталося?
— Сьогодні Ледібаг, — трохи підвівши голову, дівчина спідлоба подивилася хлопцеві в очі, від чого той аж відсахнувся, — за своєю дурістю нап'яла туфлі на підборах!
Тільки після цих слів Адріан нарешті помітив, у чому була Марі. На ній було гарне легеньке літнє плаття світло-блакитного кольору, що так підкреслювало її бездонні сині очі. Воно було досить вільного крою та давало хорошу свободу рухам дівчини. Його довжина була трохи вище колін і майоріло воно за вітром досить пишною спідницею, поділ якої був прикрашений ніжними білими рюшами. Верхня частина мала неглибокий круглий виріз і тоненькі лямки, що відкривали білі плечі темноволосої. На її правому зап'ясті блищав невеликий браслет із блакитного та білого бісеру. Було видно, що це ручна робота, від чого цей аксесуар здавався ще дорожчим і ціннішим не лише в матеріальному плані. Звичайні хвостики Марі зазнали не таких сильних змін — лише зазвичай червоні резинки цього разу були замінені на сині. На ногах же дівчини були дійсно туфлі, на нехай і не дуже високих, але все ж таки підборах. Це були відкриті спереду білі босоніжки з милим бантиком у районі вище за п'яту. Єдиним постійним аксесуаром були сережки-гвоздики, що здавались на перший погляд простенькими, але зберігали насправді великий секрет.
— Ти чудово сьогодні виглядаєш, — намагаючись не показати власного замішання, Адріан злегка відвів погляд, — тобі дуже йде це вбрання.
— Д-д-дякую, — не одразу змогла вимовити дівчина, яка не чекала компліменту.
— Нема за що, — все ж таки взявши себе в руки, блондин повернув свій погляд знову на його супутницю, — ти краще скажи мені, як ти опинилася в такій ситуації?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Iдеальне побачення
ФанфикМинуло кілька років з того моменту, як Марінетт та Адріан стали супергероями. Їм по сімнадцять - життя йде своєю чергою, але що станеться, якщо раптом по випадковості маска Ледібаг злетить, і Леді постане у звичайному вигляді перед своїм напарником...