1. Bölüm

76 4 22
                                    

Kitaba başladığınız tarihi buraya yazabilirsiniz→

Aklıma gelen yeni kurguyu sizinle paylaşmak istediğim için bu kitabı yazmaya başladım. Umarım beğenirsiniz.
Desteklerinizi bekliyorum✨

"içecekleri getirdim"

Jisoo elinde bir sürü bardak ve içecek olan tepsiyle diğerlerinin yanına geldiğinde Taehyung masada tepsi için yer açmaya başlamıştı. Jisoo tepsiyi masaya bıraktıktan sonra kendi içeceğini alarak yerdeki pufa oturdu.

"E hani bana yer kalmamış. Nereye oturacağım ben?"

Salona sonradan gelen jimin kendine oturacak yer ararken koltukta oturan sevgilisi ile göz göze gelir.

"Buraya gel bebeğim"

Jungkook sırıtan yüzüyle kucağını işaret edince Jimin flörtöz bir gülümseme ile anında sevgilisinin kucağına attı kendini.

"Iyy yeter ya gözümüzün önünde oynaşmayın"

Namjoon'un isyanını duyan Jimin Namjoon'a inat sevgilisine daha da sokulmaya başlar. Bunu gören Namjoon ikiliye gözlerini devirir.

Tekli koltuğun üstüne yayılan Taehyung artık bıkmışlıkla nefes alıp vermeye başladığında isyankar sesle konuştu.

"Canım çok sıkılıyor. Böyle boş boş oturacak mıyız? Bir şeyler yapalım artık"

"Film izlemeye ne dersiniz?"

Jin'in önerisine kimsenin sesi çıkmayınca Jungkook aklına bir şey gelmiş gibi hemen atıldı.

"Peki o zaman doğruluk mu cesaret mi oynayalım"

Bu fikri yoongi beğenmemiş olacak ki gözlerini devirip söze başladı.

"Ne yani ilkokulda falan mıyız? Daha mantıklı şeyler oynayalım."

Yoongi'nin aksine Jimin sevgilisinin bu fikrini sevmiş ve ona destek çıkmıştı.

"Bence eğlenceli olabilir. Hadi ama millet boş boş oturmaktan iyidir?"

"İstediğimiz kadar pisleşebilir miyiz?"

Taehyung'un sorusuna Hoseok anında atıldı.

"Pisleşmek mi? O zaman ben varım. Eğlenceli olacak."

Diğerleri Hoseok'un dediğine gülünce (Yoongi hariç. O sadece gözlerini devirmekle yetindi) onların da bu fikir hoşuna gittiği anlaşılmıştı. Daha sonra Taehyung hemen ortaya atıldı.

"Ben başlıyorum o halde. Yoongi doğruluk mu cesaret mi?"

Yoongi hala bu oyunu neden oynadıklarını anlayamasa da Taehyung'un sorusuna cevap verdi.

"Doğruluk"

"Neden her denize gittiğimizde bizimle birlikte yüzmeyip denizden uzak bir yerde uzanmakla zamanını geçiriyorsun? Yoksa denizden mi korkuyorsun"

Taehyung'un sorusuna yoongi bugün kaçıncı kez devirdiği gözlerini yine devirmişti.

"Cidden bunu mu soruyorsun?"

"Evet? Cevapla hadiii"

"Tamam be. Aslında pek bir nedeni yok. Büyük ihtimalle küçükken kuzenlerimle sahile gittiğimizde beni denizin kıyısına, kuma gömmüşlerdi. Daha sonra deniz birden hararetlenip kıyıya büyük dalgalar bırakmaya başlayınca su bana gelmeye başlayıp gömülü olduğum için babam beni kurtarmasaydı az kalsın boğulacaktım. O günden beri denize gitmek hoşuma gitmiyor, siz sevdiğiniz ve istediğiniz için sizinle geliyorum."

Truth Or Dare/Bangtan+Blackpink Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin