Emak Mertua aku masih lagi solid bentuk tubuh badannya, dengan kedua-dua tetek yang besar, dan bontotnya sedikit tonggek dan untuk makluman anda semua, Emak Mertua aku ni sememangnya berketurunan Punjabi Muslim. Namanya adalah FAIZAH FAZAL MUHAMMAD, umurnya adalah 45 tahun saja dan aku berumur dalam 26 tahun, dan aku memanggilnya dengan panggilan “Mama Izah”. Selama aku tinggal bersamanya selepas berkahwin dengan bini aku, aku selalu mengambil kesempatan mencuri-curi pandang selain dari bergurau mesra dengan Emak Mertua aku Mama Izah ni dan juga bini aku. Kadang-kadang tu aku sambil membuat lakonan tercuit di tempat-tempat yang boleh memberahikan seperti di kedua-dua teteknya bila bergurau tu, yang mana boleh mendatangkan batang kote aku jadi terpacak di sebalik pengetahuan mereka berdua. Dan kadang-kadang bila aku main seks dengan bini aku pun aku bayangkan Emak Mertua aku Mama Izah ni.
Ok la bagi memendekkan cerita,kisah aku dan Emak Mertua aku Mama Izah ini berlaku di suatu malam semasa aku balik dari bekerja. Bila aku sampai di hadapan rumah pada lebih kurang jam 8:30 malam (aku ingat malam itu malam Selasa), aku dapat lihat dari tepi jalan rumah Emak Mertua aku Mama Izah tu bagaikan sepi saja, tiada orang seperti hari-hari biasa. Betullah sangkaan aku bila aku memberi salam, aku terdengar sambutan salam Emak Mertua aku Mama Izah tu begitu sayu dari dalam bilik tidurnya, dan dia menyuruh aku membukak pintu dengan kunci yang aku ada. Aku pun terus saja membukak dan masuk dan terus saja aku bertanya kepada Emak Mertua aku Mama Izah tu dari luar bilik tidurnya.
“Niza Bee (bini aku) pergi ke mana,Mama…???”aku bertanya kepada Emak Mertua aku Mama Izah tu sambil-sambil memandang ke arah dapur. “Dia keluar dengan adik kau pergi ke rumah Mak Ucunya kat Bukit Mertajam…!!! Pukul 11:30 malam nanti dia baru balik, Ucu kau hantar…!!!” jelas Emak Mertua aku Mama Izah tu dari dalam bilik tidurnya. Sayu saja suaranya terdengar dari dalam bilik tidurnya tu.
“Mama sorang aje ker…???”aku bertanya lagi kepada Emak Mertua aku Mama Izah tu.
“A’aa…!!!”pendek jawab Emak Mertua aku Mama Izah tu kepada aku. “Malam ni aku punya peluang dah untuk memuaskan batang kote aku, dan akan aku gunakan peluang yang ada…!!!” maka di kepala aku berfikir sekarang.Dan aku pun terus saja menuju ke bilik tidur Emak Mertua aku Mama Izah tu yang pintunya memang tak terkunci. Aku pun masuk terus, dan aku tergamam bila aku melihat Emak Mertua aku Mama Izah tu sedang berkemban dengan hanya tuala yang terlalu pendek, hanya menutup pangkal kedua-dua teteknya hingga pangkal pehanya, sedang bersolek selepas mandi. Aku hanya menelan air liur sahaja bila melihat keadaannya itu.
“Ape yang Zack pandang Mama macam tu…???”Emak Mertua aku Mama Izah tu bertanya kepada aku bila melihat aku berpandangan begitu. “Ermmm…erm…tak…takde ape-ape, Mama…cuma Zack geram bila lihat Mama macam tu…!!!” aku beranikan menjawabnya walaupun tergagap-gagap.
Serta-merta Emak Mertua aku Mama Izah tu melekapkan tangannya ke arah towelnya di bahagian lubang cipapnya,malu agaknya bila aku berkata demikian. Aku pun terus saja menghampiri Emak Mertua aku Mama Izah tu. Seperti biasa aku akan mencium kedua-dua pipinya sebelum keluar atau balik ke rumah seperti jugak aku lakukan pada bini aku, tapi kali ini aku cium Emak Mertua aku Mama Izah tu agak lama sikit dari biasa dan Emak Mertua aku Mama Izah tu merasa pelik dengan tingkahlaku aku kali ini.
Nape Mama lihat Zack hari ini lain macam aje dengan Mama…???” Emak Mertua aku Mama Izah tu kemudiannya bertanya kepada aku sambil merenung aku. Aku hanya diamkan diri buat seketika. Lantas aku tarik saja tangan Emak Mertua aku Mama Izah tu menghampiri aku dan aku pun berbisik ke telinga Emak Mertua aku Mama Izah tu dan aku pun beranikan diri untuk berkata sesuatu kepadanya. Dek kerana keinginan nafsu seks aku pada masa itu sedang mula bergelora, aku luahkanlah perasaan aku kepadanya.
“Hari ini Zack benar-benar geram bila melihat Mama begini…!!! Mama tengok la Zack punya batang kote ni…!!!” ujar aku sambil menunjukkan ke arah batang kote aku yang sedang menonjol di dalam seluar slack aku. Emak Mertua aku Mama Izah tu hanya tersenyum sahaja melihatnya sambil bertanya dan berkata kepada aku.