پاڕتی 5 بچکۆڵەکەی دارستان

282 39 4
                                    

ڤۆت🤦
ڤۆت😢
ڤۆت😭
✏______________________________________✏
☆________________________________________★
دوای ئەوەی جۆنگیۆ لە پیوەندی لەگەڵ شوگا تەواو بوو چوو بۆ خوارەوە لای پوورە لینگ شوو ئەویش خەریکی کار کردن بوو کە خواردنی دروست دەکرد...
جۆنگیۆ: پوورە لینگ شوو دەتوانی باسی شوگام بۆ بکەی
پ.لینگ: هەر بەڕاستی ئەوەت دەوێ؟!
جۆنگیۆ: بەڵێ بێگومان...
پ.لینگ: من بەڕێز مین لە منداڵیەوە دەناسم... هەر لە ماڵی ئەوان کارم کردوە وە من زۆر ئەوم بەخێو کردوە بەڕێز مین دایکێک و باوکێک و خوشکێکی هەبوو بەڕێز مین منداڵێکی زۆر جوان سەرکەوتوو و ڕووخۆش و زیرەک بوو بەڵام تاکوو گەورە تر دەبوو خراپتر دەبوو چونکە ژیانی دەگۆڕاو و ئەویش لەگەڵی ئازاری دەچەشت

جۆنگیۆ: مەبەستت چیە لەوە؟
پ. لینگ: ئەو باوکێکی سەرخۆش و دایکێکی بەکێشەی هەبوو باوکی بەردەوام سەرخۆش بوو وە لە یانە شەوانیکان دەسوڕاو دەگەڕا و لەگەڵ ئافرەتان خەریکی شتی خراپ بوو وە دایکیشی بەردەوام خەریکی گەشت و خۆ جوانکردن بوو کە بیریشی نەدەکردەوە دوو منداڵی هەیە کە پێویستیان بە ئەوە وە بەردەوام هەموو ڕۆژێ هەموو شەوێ هەموو کاتێ لەگەڵ باوکی بەڕێز میندا شەڕیان دەکرد چونکە هاوسەرگیری ئەوان بەزۆر بوو باوکی هەردووکیان بۆ ڕێکەوتن ئەوانیان بەیەک دابوون
وە بەڕێز مین خوشکەکەشی بەردەوام بەبێ دەنگی و بە گریان و خۆ شاردنەوە سەیری ئەوانیان دەکرد ڕۆژێک دایکی بەڕێز مین لەبەر چاوی خۆی کە ئەو کاتە تەمەنی تەنیا 9 ساڵ بوو زۆری لە خوشکەکەی دا زۆر ئەویش بەردەوام هاواری دەکرد و دەگریا و دەیگووت دایکە لێی مەدە تکایە...
دواتر دوای 2 ساڵ باوکی بەڕێز مین هاوسەرەکەی خۆی کوشت و ئەویش لەبەر ئەوەی مافیا بوو وە کەسێکی گەورە بوو تەنیا 2 ساڵ لە زیندان بوو کاتێک کە هاتە دەرەوە لە زیندان کچەکەی بەزۆر بە شوو دا کەتەمەنی 17 ساڵ بوو وە بەڕێز مینیش 14 ساڵ بوو کچەکەی بە پیاوێک دا کە تەمەنی 29 ساڵ بوو پیاوەکە مافیا بوو باوکیشی مافیا بوو دوای 5 ساڵ لە ئازار و ناخۆشیدا پیاوەکە بە قێزەونی خوشکی بەڕێز مینی کووشت ئەو کاتە خوشکەکەی تەمەنی 22 ساڵ بوو کچێکی بچووکی 3 ساڵی هەبوو وە منداڵێکی لە زگدا هەبوو ئەوەندە بچووک بوو ڕەگەزی منداڵەکە دیار نەبوو هێشتا باوکیشی هیچی نەکرد چونکە کچەکەی خۆش نەدەویست و ڕقی لێ بوو...
......
بەڕێز مین زۆر گریا وە ڕوخا دوای 2 ساڵ باوکی بەڕێز مین کچێکی بۆ دۆزیە بەزۆری بەڵام دواتر ئەو کچەش خیانەتی لێکرد و ئەویش مرد ئێستا باوکیشی مردوە وە کەسی نیە لە منداڵیەوە کە تەمنی 10 ساڵان بوو لەو کاتەوە منداڵێکی تەنیا و بێدەنگە هەر بۆیە ئاوایە تۆ هێشتا ئەوت نەبینیوە ئەو زۆر ساردە تەنیا چاوەڕێ بکە...
....................................
جۆنگیۆ: ئەی خوایە ئەو جۆرە ژیانە!
دواتر پ. لینگ شوو خواردی ئامادە دەکرد و جۆنگیۆش یارمەتی دەدا بوو بە کاتژمێر 5:58 خولەک جۆنگیۆ لەبەردەم دەرگا چاوەڕێی دەکرد تا سوپڕایزی بۆبکا کە بوو بە کاتژمێر 6 دەرگای ماڵەکەی کردوە جۆنگیۆش ویستی ئەو بترسێنێ وە گووتی {بووو} بەڵام شوگا بە ساردی سەیری کرد و چوو بۆ ژوورەوە جۆنگیۆش بە بێزاری لە پشتی ڕۆشت و چوون نان بخۆن لەسەر نان کەس قسەی نەدەکرد بەڵام جۆنگیۆ دەستی کرد بە قسە کردن.
جۆنگیۆ: شوگا تۆ چ کارێک دەکەی؟
شوگا قسەی دەکرد لە کاتێکدا بیری هەر لەلای ئەو جلە کورتەیە کە لەبەری جۆنگیۆیە کە جەستەی دەرخستوە وە زۆر هۆتە...
شوگا: مافیا، کوشت، ڕفاندن، بڕین، دزی، خراپە.
جۆنگیۆ دەستی کرد بە پێکەنین...
جۆنگیۆ: هههههه،تۆ گاڵتە دەکەی وایە!!!
دواتر شوگا لەسەر نان هەستا وە ڕۆشت بۆ ژوورەکەی جۆنگیۆش بەبێ هیوای بێ دەنگ بوو وە تووڕە بوو...
.........
جۆنگیۆ: کوڕی نازانم کێ بۆ ئەوەندە قەڵپە ماڵخەرا نازانێ گاڵتەش بکا ئەی حمرت نەمینێ ئەرێ واللە یااا~خۆزگە لای هاوڕێکەم دەبووم ئێستا نچ نچ نچ بەگەمژەی خۆم نازانم بۆ وام کرد ئایش خواردنەکە زۆر بەتامە 😂...
☆☆☆☆☆☆★ ☆ ♡ ★ ☆ ♡ ★ ☆ ♡ ★ ☆ ♡ ★ ☆
هایییییی♡♡♡♡♡
زۆر حەیبە بۆتان دەزانم گووتم مەرجی پاڕتی داهاتوو 10 ڤۆتە بەس لە 38 کەس بەس 7 کەس ڤۆتی کردبوو قەینا خەتای خۆمە بۆ ئێوە خۆم ماندوو دەکەم دەی تووڕەم واتا بە 2 مانگ تەنیا 7 کەس ڤۆتی کردوە!!! باشە دەی تاقەتی پرتەو بۆڵەم نەما.....
پاڕتی داهاتوو زۆر خۆش دەبی بۆیە دەڵێم
ڤۆت
ڤۆت
ڤۆت
پلیسسسسسسسسسسسسسس
وە مەرجی پاڕتی داهاتوو 8 ڤۆتە ❤️
وە دووبارە دەڵێم زۆر خۆشم دەوێن وە خواتان لەگەڵ 👍🏻
بای بسکویتەکانم😒😈😍

بچکۆڵەکەی دارستان حيث تعيش القصص. اكتشف الآن