Karantina

5.6K 13 0
                                    

Pandemi başlar başlamaz eve, ailemin yanına dönmüştüm. Aile dediysem de bildiğiniz ailelerden değil. Annem ben çok küçükken beni terk etmiş, babam başka bir kadınla evlenmiş ama yine ben hala çocuk sayılacak bir yaştayken evden ayrılmıştı. Üvey annem Julia ise beni kendi öz evladı gibi sahiplenmişti. Ondan başka bir ailem yoktu ve ben de sanıyorum ki onun en yakınıydım.

Julia 52 yaşındaydı ama hala çok güzeldi. Sarışın, uzun boylu ve olgun bir kadındı. İtiraf etmem gerekirse seksi bir kadındı hala. Kalçaları geniş ve göğüsleri oldukça büyüktü. Ama onunla alakalı hiçbir zaman kötü bir niyetim olmamıştı. Şunu da düşüyordum böyle güzel ve iyi niyetli bir kadın neden terk edilir?

Gerçek bir anne sevgisine sahiptim. Ona annecim diye seslenirdim her zaman canım oğlum diye yanıtlardı. Çevremizdekiler üvey olduğumu bilmiyordur bile.

Üniversite 2. sınıftaydım ve ortamlardan uzak kalacağım için çok üzülüyordum. Eve tıkılı kalmak hiç bana göre değildi. Yine de annem ile hasret gidereceğim için çok mutluydum.

Eve ilk geldiğimde o kadar içten sarıldı ki...sahipleniyor gibi ve göğüslerine bastırarak gerçek bir anne sevgisiyle...onu çok özlemiştim. Hemen sevdiğim yemekleri yapmıştı. Pandemiye rağmen sarılması, yanaklarımdan öpmesi beni şaşırtmıştı. Gerçekten evladı gibi seviyordu beni.

İlk haftalar evden çıkmadan birbirimizle hasret gidere gidere geçmişti. O kadar özlemişiz ki birbirimizi...Bazen ben onun dizinde bazen o benim..Film, dizi izliyoruz, uzun uzun sohbet ediyoruz, beraber yemek yapıyor hatta temizlik yapıyoruz. Kısa zamanda hayatımın ortasına yerleşmişti Julia tekrardan. İki kişilik yaşıyordum artık. Evde, o daracık yaşam alanında her işimizi beraber yapıyorduk sanki yeni evlenmiş bir çift gibi. Hayatımın partneri olmuştu annem.

Uzun sohbetlerimizde ki genelde şarap eşliğinde birbirimizin özel hayatlarından da bahsediyorduk. Uzun süredir bir ilişkisi olmamış Julia'nın. Gerçekten aşkı arayan bir kadın olduğunu, gelir geçer ilişkilerden eskisi kadar haz alamadığını tekrar ediyordu sıkça. İlişkilerine verdiği bu uzun aradan sıkıldığını da birkaç kez ima etmişti. Yalnızlık hiç kolay değildi. Bu kadar güzel bir kadının, 52 yaşında da olsa yalnız kalmasına aklım ermiyordu kendi tercihi olsa bile.

Benimse gözüm üniversiteye gittiğimde açılmıştı. Bu küçük kasabada pek bir ilişkim olmamıştı ki ben de duygusal bir insandım. Biraz da asosyaldim. Üniversite ise beni açmıştı. Spora başlamıştım, kendime bakıyordum, serpilmiştim. Kısa süreli flörtlerim olmuştu ama duygusallığımı ne yazık ki tam olarak bırakamamıştım. Hala hayatımın aşkını arıyordum Julia gibi.

Annem de itiraf etmişti çok değiştiğimi. Çocuğu gibi görmeye devam etse de genç, yakışıklı ve olgunlaşmış görünmeye başladığımı söylemişti sevgiyle.

Dürüst olacağım, üniversitede gözüm açılınca Julia da döndüğümde gözüme bambaşka görünmüştü. Üniversite gibi ortamlarda kadınların vücuduna bakarsın ilk olarak. İnsanların içi sonra gelir. Julia'nın vücudu ise tarif edilemez kadar güzeldi. Boyu bir kadına göre uzundu. 1.80 civarıydı ve yapılı sayılırdı. Yapılıdan kastım ise kilolu falan değil. Omuzları geniş, kalçaları geniş ve sıkı, göğüsleri kocamandı. Ensest pornolarda ya da milf pornolarında sıkça rastlanan bir tipi vardı. Saçları ve gözlerinin güzelliğiyle yüz güzelliği taçlanıyordu. Şimdiye kadar hiç bu kadar dikkat etmemiştim.

Öte yandan içinin güzelliği, sahiplenişi ve anaçlığıyla üniversitede takıldığım dünyadan haberi olmayan tiki kızlardan çok daha çekici geldiğini itiraf etmeliyim.

Pandeminin ilk ayı dolduğunda anne-çocuk yerine karı-koca gibi yaşadığımızı söylesem yalan olmazdı. Tek fark beraber uyumuyor ve sevişmiyor oluşumuzdu. Evde kaldıkça genç bir erkek olarak bazen azıyordum. Bazen porno izliyor, bazen liseden arkadaşlarımın instagramlarından en güzel fotoğraflarına baka baka mastürbasyon yapıyordum. Boxerıma boşalmasam da ıslanması, iz kalması Julia'nın dikkatini çekiyordur ama hiçbir zaman yüzüme vurmadı.

Discord ve telegram gibi ortamlarda da +18 hesapları takip ediyor, konuşuyor ve rahatlıyordum. Buraları bilmeyenler ilk girişlerinde çok şaşırır benim gibi: en popüler konular ensest ile ilgilidir. Daha sonra biseksüeller ağır basar.

İnsanlar birbirlerinin çevresindeki kadınları atar ve beraber yorumlar, azarlar. Ben de buralara adeta bağlanmıştım. Eve kapandığımdan beri cinsel hayatım da -ki pek yoğun da değildi- sonlanmıştı. Porno izlerken ben de aile temalı konulardan hoşlanıyordum itiraf etmeliyim ki. Buradaki gruplardan birinden edindiğim bir arkadaşla zevklerimiz çok tutmuş, uzun uzun kadınlardan konuşuyorduk. Güvenimi ise kazanmıştı ki gerçekte de ensest misin diye sordu. Belki de ilk defa o an Julia'yı böyle düşünmeye başlamıştım. Birkaç fotoğrafını da atınca ve durumu anlatınca anonim arkadaşım nasıl dayandığımı, neden Julia ile beraber olmak için çabalamadığımı sorgulamaya başladı. Biraz rahatsız olsam da gözümü açmıştı. Yine de sildim hesabımı.

Üvey Annem ile Karantina (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin