Üvey annem Julia ile öpüşmeye başladık. O kadar tutkuluydu ki...Dudaklarımız adeta alev almıştı. Nefes almayı unutuyorduk öpüşmekten. Bir süre sonra nefes nefese kalmıştık ama birbirimize doymamıştık. Uzun süredir ikimizin de ilişkisinin olmaması mı, birbirimize olan hayranlık mı yoksa anne-çocuk sevgisinden mi kaynaklandı bu tutku bilmiyorum.
Dudaklarımız bir andan sonra yeterli olmadı. Yanaklarını, boynunu, gözlerini her yerini öpüyordum ki dudaklarına geri döndüm. Julia boynumu tutarken dillerimiz birbirine dolandı. Daha tutkulu bir öpüşme olamazdı.
Hemen sonra doğruldum ve Julia'yı, üvey annemi düzelttim. Gözlerimizin içine baktık. Gözleri o kadar güzeldi ki bakmaya doyamadım. Boynunu öpmeye, yalamaya başladım. Bir yandan da gömleğimin düğmelerini çözüyordu. Onun üzerinde ise saten, askılı bir bluz vardı. Boynundan göğüslerine kaydım. Bluzu hala üzerindeydi ama göğüslerinin arasını öpmeye başladım. O kadar güzel kokuyordu ki.
Gömleğimi çıkardım. Vücudum adeta yanıyordu. Onun bluzunu hemen çıkardım. O kadar nefes nefese kalmıştık ki...birazı yorulmaktan, birazı heyecandan. Kocaman göğüsleri sütyeninin altından belirdi. Daha fazla dayanamadan sütyenini sıyırdım. Göğüsleri o kadar güzeldi ki..bir çocuğun annesini emmesi gibi aç gözlülükle, ve de üvey annemin beni hiç emzirememesinin özlemiyle yalamaya, emmeye başladım. Julia 'ah'lıyordu. Penisim o kadar sertleşmişti ki pantolonumu çıkardım. Julia da eteğini. Boxerımın altında dimdik duruyordu penisim. Annemi sabaha kadar emebilirdim. Bir göğsü ağzımdaydı diğer göğsünü ise avuçluyordum.
Eteğini çıkardı ve kilodunu çıkarmadan sıyırdım. Vajinası şimdiden ıslanmıştı. Dudaklarımda önce yavaş yavaş öpücükler kondurdum sonra da şehvetle yalamaya başladım. Bir elim hala o koca göğüslerinde geziyordu. Vajinası o kadar sıcak ve suluydu ki yalamaya doyamadım. Belki 10 dakika kadar yalamışımdır. Penisim boxerı adeta delip geçecekti ki o güzel ayaklarıyla boxerımı sıyırdı. Penisim yerinden dimdik fırladı.
Üvey annemin o güzel renkli gözlerine bakarak ve kocaman göğüslerini bazen elleyerek bazen de yalayarak kilodunu çıkardım. Göğüslerini yalarken elim de vajinasında geziyordu. Zevkten ahhhh diye sesler çıkarıyorduk.
Sonra sertleşmiş penisimi vajinasında biraz sürttürüp içine soktum. O kadar sıcak ve ıslaktı ki içi daha önce hiç böyle bir zevke sahip olmamıştım. 'Annecim' dedim gelen o ilk zevkle dayanamayıp, 'canım oğlum' dedi. İki elini de sıkıca tuttum sırt üstü yatarken Julia. Arkada, koltuğun başına bastırdım ve içinde git gel yapmaya başladım. O anın heyecanından ve zevkinden kondom takmak aklıma bile gelmedi. O kadar zevkliydi ki...Ellerini hayatımın aşkıymış gibi tutuyor ve sıkıyor, dilimi kullanarak şehvetle öpüşüyor, bazen de o güzel ve kocaman göğüslerini ihmal etmekten korkarak göğüslerini öpüyor, ısırıyor, yalıyor ve ağzıma alıyordum. Annem 'ahhhh', 'ohhh' gibi sesler çıkardıkça daha da zevk alıyordum. Tek bir vücut olmuştuk. Zevkten yanıyorduk. Titreyerek ve nefes nefes içime gel, içime boşal dedi. Bir anne ile oğlu için tek vücut olmak çok önemliydi, üvey de olsa.
Zevk seslerine nefes nefese eşlik ederek içine boşaldım. İkimiz de sırılsıklamdık ve yanıyorduk. Julia zevkten adeta titriyordu. Sakinleşmemiz çok uzun sürdü. Göğsüne, memelerinin arasına doğru koydum başımı. Bir eli başımdaydı. Benimse bir elim diğer memesindeydi. Boşta kalan ellerimiz birbirini buldu. Penisim hala vajinasının içindeydi. Bu doğal, tek vücut halimizle uyuyakaldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Annem ile Karantina (+18)
RomanceKarantinada eve kapanan bir genç ile üvey annesinin şehvet dolu erotik hikayesi.. (+18) "Üvey annem Julia ile öpüşmeye başladık. O kadar tutkuluydu ki...Dudaklarımız adeta alev almıştı. Nefes almayı unutuyorduk öpüşmekten. Bir süre sonra nefes nefes...