09/03/2018En Sevgili Taehyung,
Beni hiç fark etmedin, değil mi? Hayır, beni fark ettin. Hislerimi fark etmedin. Koca bir
körsün.Bunu sen de derdin gerçi, kör olduğunu söylerdin. Hatta gözlüklerini çıkardığında sana hep "Bu kaç?" diye sorar ve ardından birkaç parmağımı havaya kaldırırdım. Sen de bilerek yanlış cevap verirdin. Ama Taehyung, başındaki gözlerinin derecesi değil, kalbindeki gözlerinin derecesi gün geçtikçe artıyor senin.
Beni sadece yakın arkadaşın olarak biliyordun. Hoş, ben de bunu istedim. Aslında istemedim, beni sen gör, sen fark et istedim. Çünkü sen de biliyorsun ki bir şeyleri açıktan söylemem. Karşımdakinin anlamasını beklerim. Gerekirse elli yıl sonra anlasın, ben elli yıl beklerim.
Normalde sabırlı bir insan sayılmam ama iş duygulara gelince sanırım benden sabırlısı yok. Sense tam zıttı, her konuda çok acelecisin.
Taehyung, sen benim güvenli yerimsin. Kelimenin tam anlamıyla güvenli yerimsin. Hep yanımda olsan dünyada sayılabilecek en kötü suçları bile işleyecek vaziyetteyim. Senin yanımda olacağını bilsem yemin ederim yapamayacağım hiçbir şey yok.
Ama dedim ya: Her zaman yanımda olsan.
Benimle olan hayatından çok daha farklı bir hayatın daha var. Hayır, hayatların.
Sosyal hayatını her zaman kıskanmışımdır. Herkes seni seviyor, herkes sana güveniyor. Herkes senin kim olduğunu biliyor. Bense seni hep kendime saklamak istedim. Sadece benim ol istedim. Bunun imkansız olduğunu bilmeme rağmen hep istedim.
Taehyung, sen benim için hem çok eşsizsin hem de çok...
Hayır, "eşsiz"den başka uygun sıfat bulamıyorum. Sen sadece eşsizsin Taehyung. Benim için çok ama çok eşsizsin.
Taehyung; ağladığımda yanımda olmanı, mutlu olduğumda bunu seninle paylaşmayı ve nice duyguyu yaşarken içinde bir yerlerde hep senin olmanı seviyorum. Elimden gelse hayatımın her bir metrekaresinde her bir santimetrekaresinde sana yer veririm ama bunun olasılığının az olması beni kahrediyor. Ve ben her yalnız oluşumda ilk seni özlüyorum.
Taehyung, küçükken sana bir soru sormuştum, hatırlıyor musun? "İnsan aşık olduğunu nasıl anlar?" Ve sen de demiştin ki, "Eğer bir kişiyi annenden bile çok seversen aşık olmuşsun demektir."
Taehyung, seni annemden de çok seviyorum. Tüm ömrümü sana adayabilirim, hayatımı ellerinin arasına sorgulamadan bırakabilirim. Tüm bunlar yalnızca sana çok aşık olduğumdan değil, belki bunu dediğim için kızmışsındır. Ama ben hayatımı senin ellerin arasına bırakmış olsam dahi sen sana ne bırakmış olursam olayım ona gözün gözün gibi bakarsın, ben bunu biliyorum.
Biliyorum Taehyung, biliyorum. Sen benim hayatımda tek güvendiğim insansın. Nasıl birisin biliyor musun? Uçurumdan aşağı düşüyor olsak kendini alta alır ve yere çakılırken beni üstüne alacak birisin. Ama sorun burada işte, sen yalnızca bunu bana yapmazsın. Herkese yaparsın, Taehyung.
Ve ben bundan nefret ediyorum.
Bana her zaman başkalarına uyguladığın muameleyi uygulamandan nefret ediyorum. Beni hiç özel biri olarak görmemenden nefret ediyorum.
Sahi Taehyung, beni neden özel kılmadı kalbin? Sana nasıl olur da hiç kıvılcım vermem? Sen bana o kadar vermişken ben sana nasıl verememişim? Şaşılacak şey doğrusu. Şu aşk, şaşılacak şey.