Pertama Kali 'Fun'

1.4K 21 2
                                    

PENGALAMAN 'FUN' PERTAMA AKU
'Main Dengan Abang Sado Dari Indonesia'

Beberapa hari lepas aku ada terjumpa dengan satu profile dekat Grindr yang aku terus rasa macam familiar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Beberapa hari lepas aku ada terjumpa dengan satu profile dekat Grindr yang aku terus rasa macam familiar. Orang tu body sado, ada beard, kat chest ada bulu2 sikit. Macam pernah aku follow kat IG sebelum ni. Lelaki tu dari Indonesia. Nak dipendekkan cerita, dia dtg KL sebagai 'escort'. Bila negara dh beralih ke fasa endemik ni kn, aku tgk dh mula semakin ramai escort2 Indonesia dtg KL semula. Tgk je profile area Chinatown, Pudu or Brickfields, memang port byk escort kat situ kat Grindr.

Aku sebenarnya tak tahu pula lelaki tu ada kerja sebagai escort. Sebab aku follow dulu pun sebab aku just taste je. Dia ada ciri2 lelaki aku minat. Body sado, ada beard, a bit of bulu kat dada. Takde lah menunjukkan dia tu escort kat IG. Then aku try tengok balik kat IG profile dia, tp xde dh jumpa. Maybe dia dh delete profile. So, aku pun chat lah just nak tegur2. Dia inform yg dirinya tu escort dan terus beri harga servis berapa. Harga dia actually agak mahal berbanding escort yang lain. Sebab sebelum ni pernah je 'survey harga' escort ni berapa. Just nk tahu je. Then for some reason, tak tahu lah kenapa keinginan nk try dengan lelaki ni mcm kuat sgt. Sebab dia dr segi luaran memang memenuhi citarasa aku.

Aku boleh tahu yang aku minat dengan orang tu pada sekali pandang je. Walau pun ada escort lain yg helok2 juga kat Grindr, bahkan harga lg murah dr lelaki ni, but hati tu mcm nk kat dia je. Aku pula umur dh masuk 30 tahun ni still suci tak pernah main, perasaan curious nk tahu apa rasa bila 'fun' tiba2 mcm membuak2 je. Org lelaki lain pd umur ni, dh kahwin byk beranak dh. Kalau PLU lain, dh byk kali dh pernah fun. Aku je jenis rare x pernah fun lg, even light fun pun x pernah. Aku ckp kat diri aku, kalau aku nk fun, at least biarlah org yg pertama aku fun tu org yg aku betul2 taste. So, entah kenapa hati tu kuat nk try fun dgn dia utk jd first time pengalaman 'fun' aku.

Aku ni x helok pun. Puas kena reject oleh org2 kat Grindr. Padahal just nk berkawan tu je pun dh kena reject awal2. Trade gambar terus kena block. Nk cari BF, memang x pernah ada BF lg kn. Org kata, memang susah sgt lh nk dpt peluang nk kenal2 org. Sebab dunia PLU ni kn, mostly memandang pd paras rupa. But utk escort, dorang takdelah nk pandang2 paras rupa sgt. As long as ada payment, almost semua org kena layan.

Aku try mesej2 lelaki tu tanya pasal harga. Mula2 tu just skadar nk bertanya je pun. Xde niat nk langgan pun. But then lama2 mcm teringin nk try. Aku minta dia kalau boleh kurangkan sikit harga. Dia adalah kurangkn, tp aku try juga minta harga yg aku nak. Byk kali lh aku mesej dia utk discuss pasal harga sampai dia pun boleh rasa 'annoying' dgn aku. Haha. Dlm dekat seminggu juga lh aku chat dgn dia utk discuss. Aku prefer kalau nk buat hari weekend boleh lh nk jumpa. Dalam seminggu tu juga aku tahan diri aku dr melancap, biar betul2 penuh 'tangki'.

Waktu discuss dgn dia tu, aku nk harga lg murah kn. Tp dia kata kalau nk harga tu, cuma boleh urut dan lite fun je. But aku pula teringin nk try heavy. Sebab dh bayarkn, biar aku try semua benda2 sblum ni aku curious nk tahu rasanya mcm mana. Then aku pun ckp lh yg aku nk try dua2 boleh? Nk try kena fuck dgn dia, and aku nk try fuck dia pula. Sebab x pernah rasa dua2 mcm mana kn. Alang2 dh nk main dgn dia, biar rasa dua2 terus. Tp dia ckp kena pilih satu je. Dia xnk dua2. Aku ckp, aku takut yg aku nanti terpancut awal nanti kalau aku fuck dia. Aku ckplah kat dia yg aku ni x pernah main pun. So, tak tahu mcm mana nanti. So, nk dia fuck aku dulu, then aku fuck dia pula. But dia berkeras juga kena pilih salah satu. So, aku ckp lh biar lh dia fuck aku je. Sebab aku takut terpancut awal nanti kalau aku yg fuck. Plus, aku xde pengalaman jd top or fuck org kn. Rasanya kalau jd top, better org yg lebih byk pengalaman dulu. Kalau jd bot, just ikut2 top nk mcm mana. Dia kata ok je dia jd top, tp dia ingatkn smula kat aku yg dia ni vers. Aku ckp lh, aku memang betul2 nk rasa nk fuck dia cuma takut yg aku nanti terpancut awal. Plus body dia jauh lg sado dr aku. X pernah imagine org sado akan benarkn aku fuck dia dgn body aku yg buruk ni. Sbb biasanya yg sado ni cuma akan benarkn org yg sado je fuck dia. Then lps tu dia ckp, biar aku fuck dia je lh. Aku ckp, kita jumpa dulu then baru decide sape jd top or bot.

Diari Kehidupan PLUWhere stories live. Discover now