ο ζορο ακουει ρακ και καβλωνη με την φωνι του.
🎶δεν θα σε ξανα δω σαν να σ πιραν στυ νασα🎶
τεσπα μετα σταματαει να ακουει ρακ και παει να τον πεξει με φωτογραφιεσ του ρακ.τελος παντων μετα παει στο μαγαζι του νικολα που ονομαζεται το πιτογειρο του ορφανου.
παει και περνει πιτογιρο απο ολα με σουβλακι.
ποιανει σηζητησει στον νικολα, τον ιδιοκτητη του πιτογειρου του ορφανου.
"που σαι ρε μαν" του λεει ο νικολασ
"να μαι ρε μαν" του λεει ο ζορο
"τι κανεις ρε μαν" λέει ο Νικολάκης
"αστα να πανε ρε μαν ο ρακ τοση καβλα που εχει σηκωνει σπιτια με το καυλι τ" του απανταει ο ζορο
"αστα αυτα γαμω το σπιτι σ και λεγε παιζει τπτ καινουριο με την γκομενιτσα σ;" λεει ο νικοσ
"ποια απο ολες τις γκομενιτσες" λεει ο ζορο
"ρε μαν θα μασ γκαστρωσεις μεχρι να καταλαβεις, για αυτηνα την γ/ν λεω πως την λενε τελος παντων"
"ααα αυτην. αστα να παν ρε μαν. τοσο δυσκολη ουτε εκεινη η ασκηση που ειχε πεσει στην πρωτη λυκείου στα μαθηματικα, γαμω την τραπεζα θεματων"
"την τραπεζα θεματων την γαμασ, την γ/ν ποτε;"
"αυτηνα θα την γαμησω οταν και εσυ θα εχεις πανω απο δυο πελατες"
"ολο αυτο το παχος απο τα πιτογυρα που τρως εδω καθε μερα, γιατι πανε μονο στα βυζια σου;"
"α ρε νικο ποτε θα καταλαβεις οτι οι γυναικες θελουνε μεγαλα βυζια στον αντρα;"
"ενας εσυ και ο αλλος ο φουστανος"
"νικο εσυ καμια γκομενα εχεις ριξει φετος πλακα πλακα;"
"αστα μλκ εχω να γαμησω ποσους μινεσ."τεσπα αυτοι συνεχιζουνε να μιλανε για μαλακιεσ αλλα εσυ παρακολουθουσεσ τον ζορο επειδη εχεις φαει τρελο κολλημα να πουμε.
"αρα με αγαπαει;!" σκεφτεσαι απο μεσα ση συνεχεια ατο επομενο παρτ
YOU ARE READING
ο ζορο και τα βυζια του (ενεμισ το λοβερσ)
Poetryεσυ και ο ζορο μισιεστε, αλλα ο ζορο δεν ξερει οτι τον εχεις ερωτευτεί ταμαλα επειδη εχει ωραια τζουσι βυζια (είναι τζουσι ειναι σεξυ). τεσπα αυτο το στορυ ειναι πολυ τζουσικο