Capitolul 1.

208 10 0
                                    

   *Dupa 1 an*   *Melisa*

-Scena 6, dubla 32, ACTIUNeEE!!! Striga la mine regizorul.

Dupa un an de chinuri si lacrimi, am venit aici in Turcia si sunt o actrita adevarata. Eeste primul meu film la care joc. Acum, sunt impreuna acum cu unul din cei mai mari designeri din Turcia, Matt Diar. Desi nu prea l-am uitat pe Xander, trebuie sa o fac. Am terminat si cu repetitile pe ziua de azi. Merg la mine acasa, o vila cu 2 etaje si 10 camere. Stiu...am devenit bogata dupa acest job. Asta a fost visul meu. Sa devin actrita in Turcia. Ajunsa acasa, mama se uita la tv, beand o ceasca de ceaiEera mai fericita acum. Fara stres, griji si toate cele. o salut pe mama si merg in camera mea. Imi fac un dus si m-a schimb intr-o rochita mulata pana la genunchi neagra, fara bretele, iar parul meu blond il las le spate. Ma machiez, imi iau plicul (geanta ca un plic) si ies din casa spre sedinta mea foto. Voi aparea in revistele din toata lumea. Normal..pentru ca sunt faimoasa. Dar niciodata nu m-am dat mare ca sunt cineva acum. Ma comport cu toti la fel de bine ca inainte. Ajunsa acolo, mi s-au facut tone de poze. Unele chiar foarte atragatoare. Dupa ce am iesit de la sedinta, ma suna Matt.

-Hei, iubi, ce faci? Ma intreaba.

-Buna, tocmai am iesit de la sedinta foto. Tu?

-Bine, foarte bine. Planuiam o cina pentru noi doi in seara asta. Sper ca vei accepta.

-Sigur. Vino tu sa ma iei la 7 seara. Bine?

-S-a facut. Hai ca te-am pupat. Pa!

-Bye!

Si am inchis. Trecand pe langa un chiosc, m-am vazut pe mine intr-o revista. Wow..ce frumos!! L-am cumparat apoi m-am indreptat spre casa. Asta este o zi nemapomenita.

*Xander*

A trecut un an fara ea. Dupa plecarea ei in strainatate, am depus divort lui Ashley. Dupa multe implorari din partea ei ca sa nu ne despartim, am semnt si am divortat. De copil trebuie sa am grija, nu avea nicio vina. Trebuia sa ii platesc pensia alimentara .Eera un baietel frumos, brunet cu ochi caprui. Acum stau si ma droghez in camera mea. Ma tai, beau, gandinduma cum am pierdut singura iubire din viata mea...Melisa....Melisa...asta spun incontinu...Deschid tv-ul si vad o stire.

  ,,Buna ziua tuturor. Astazi, noua actrita a Turciei, Melisa Prions a pozat pentru revista Ceao. A castigat in jur de 786 de mii de €....

Ia stai!!!! Melisa??? Este actrita??? In Turcia??.

Repede am zbughito din pat. Am vazut pe ecran poza ei. Eea era..Mi-am arucat cateva haine in troler si m-am dus la aeroport. Am urcat in avion si ma indrepr spre Turcia. Am gasito...Si e actrita...Sper doar ca nu m-a uitat. Trebuie sa o gasesc... 

   *Melisa*

Eera ora 7 si sunt la cina cu Matt. Spaghettele lui au iesit nemapomenite. Deodata el sparge liniste.

-Melisa...sti foarte bine ca eu te iubesc, asa ca...si vine in fata mea in genunchi cu o cutiuta rosie...Eera un inel. Vrei sa fii sotia mea?

Am stat putin si m-am gandit. Xander...De trecut nu am cum sa fug.

-Matt, iartama, nu pot..Ma ridic de la masa si plec cu lacrimi in ochi. Imi iau masina si plec. Nu l-am putut uita pe Xander...De ce?? strig si bat din  volan cu lacrimi in ochi.

Ajung acasa, fac un dus, ma schimb in pijamale si adorm.

      *Dimineata*  *Xander*

Am ajuns in Turcia si stau acum la camin. Ma trezesc, fac un dus si plec in cautarea ei. Pe drum ma intalnesc cu un barbat...hmm de aceiasi varsta cu mine..20...Plangea, asa ca m-am oprit si l-am intrebat.

-Hei, ai patit ceva?

-Da, aseara, mi-am cerut in casatorie iubita si nu a acceptat.

-Hei, nu cumva esti designerul Turciei?

-Ba da, iar actrita Melisa Prions nu m-a acceptat in casatorie.

-Cee!!!!!!
 
Hei, acesta este primul capitol al acestui volum. Sper sa va placa. Pupici.*

Tu al meu, eu a ta II.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum