Prolog

1.6K 117 43
                                    

         Bruneta îşi bagă delicat degetele subţiri printre bucle şi îmi zâmbi ironic când am întrebat-o câţi ani are.

    — Ţi-e teamă că aş putea fi o minoră şi dacă îţi satisfaci nevoile carnale ai putea da de belele? Îmi răspunse ea plictisită şi parcă iritată de întrebarea mea.

     Înainte de a mai zice ceva am sărutat-o, era modul meu prin care făceam o fată să tacă, iar Amaya era destul de simpatică dar parcă prea vorbăreaţă. Se retrase brusc, apucasem foarte puţin să-i simt dulceaţa buzelor amestecată cu gustul aproape amărui al rujului. Deşi acum putea să continue ce avea de zis, a tăcut, privindu-mă atentă, analizând fiecare detaliu care alcătuia ţinuta mea. Nu pot nega faptul că nu o privisem atent, rochia neagră îi venea perfect, iar corsetul acesteia îi strângea sânii, acest lucru făcându-i corpul să pare destul de senzual pentru o tânără de douăzeci şi șase de ani.

    — Amaya, chiar îţi doreşti să fi o simplă asistenta?

    — Cred că da. Şi în fapt nu cred că îţi pare chiar aşa de rău că îţi sunt asistenta.

    Bruneta avea ceva diferit, ceva ce numai întâlneam la nicio fată... probabil faptul că avusese suficient curaj să spună nu. Era frumoasă, ochii ei căprui aveau o sclipire specială, oacheşă şi de o senzualitate rar întâlnită, Amaya, mă făcuse să o  doresc cu adevărat deşi o întâlnisem doar de treizeci de minute.


   Delicat îşi scoase din poşeta neagră de la Prada, tabachera şi luă o ţigară şi trase câteva fumuri după care mi-o înmână. Rujul ei roşu era acum pe ţigara albă, la fel şi aroma ei. Niciodată nu fumam ţigării create special pentru femei, aş fi arătat caraghios făcând asta, dar pe Amaya, nu o puteam refuza şi nu înţelegeam de ce.

    Se afla de puţin timp în biroul meu, dar parfumul ei era deja impregnat în toată camera. Era de ajuns să îmi închid ochii, iar mintea mea o lua razna. Şi am făcut-o, am închis ochii şi mi-am imaginat-o pe Amaya, pe jumătate dezbrăcată, aşteptându-mă în pat. Lângă era o măsuţă, unde stăteau două pahare pline cu şampanie şi o pereche de cătuşe.


    Amaya, se ridică ușor din pat, apucând perechea de cătușe pe care o învârte pe deget în timp ce merge ca o felină spre mine. Mă trântește în pat și mă leagă, iar eu o las să îmi facă ce dorește dornic să aflu cât de sălbatică poate fii. Unghiile-i vișinii îmi zgârie pieptul încins, iar ceea ce îmi face e o adevărată plăcere. Mâinile mele își doreau să o atingă, să-i simtă fiecare formă în palme, să o mângâie delicat. Gustul buzelor ei, e ceva de vis, un gust ușor dulce-amărui din cauza cafelei și a rujului de cireșe. Îmi zâmbește malefic apoi chicoteste și îmi dau seama că îi place ce vede, pe mine legat. Din câteva mișcări își da sutienul jos, iar obiectul negru din dantela cade pe jos lăsând la vedere niște minunați de sâni, plini și tari. Faptul că sunt legat mă înnebuneşte, dar îmi place. Cu o femeie ca ea aş accepta oricând să-i devin sclav şi să fac tot ce-mi cere, toate fanteziile, toate ei dorinţele  ascunse.

    — Oh, haide scumpo, nu mă mai chinui atât, îi șoptesc, dar ea îmi zâmbește si mă ignoră. Părul ei îmi mângâi fata, buzele-i sunt aşa aproape de ale mele, vocea ei delicată îmi şopteşte ceva.

   — Maxim, adică domnule Duvall ar fi cazul să plec. Aştept răspunsul dumneavoastră, şopteşte ea trezindu-mă din intensul vis pe care îl trăiam.

      — Răspuns? Ce răspuns aştepţi...

    — Dacă primesc sau nu acest job.

   — Desigur, atunci ne vedem mâine dimineaţă. În drum poţi să-i spui şoferului să-ţi ofere contactele celor cu care colaborez?

    — Asta înseamnă că am primit postul? Întrebă ea surprinsă.

    Dădu din cap în semn de mulţumire şi se îndrepta spre uşă, iar înainte de a ieşi lăsa printr-un zâmbet să se vadă gropiţele din obraji. Cred că mă îndrăgostisem de Amaya, sau poate era doar o simplă atracţie fizică. Nu aş fi refuza să apar la braţ cu astfel de femeie, dar nu eram gata să încep o nouă relaţie şi în plus ea părea că nu mă doreşte. Deşi eram în timpul serviciului mi-am turnat într-un pahar puţin whiskey, poate aşa uitam: sărutul, visul, parfumul şi râsul ei.



Parfum de ghimbirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum