^First meet^

20 3 0
                                    

*jutro*
Ležim u krevetu kao inače,probudim se u 7 i uzmem mobitel i onda ne ustajem do 10 sati xD.
U sobu mi ulazi:
Mama:Roksanda ustani,ajmoo doručak.
Ja:A evo bonaa ;).
U piđami idem na doručak,sigurno neću nigdje izaći pa zašto da se sređujem xD.
-Ulazim u kuhinju i sjedam za kuhinjski stol.
Tata:Dobro jutro Roki.
Ja:Dobro jutro tata i Leone .
Leon:Dobro jutro sekice.
Da,da ja i Leon smo se odlično slagali,uvijek je bio dobar prema meni i uvijek me nasmijavao jednostavno obožavam ga ^^.
Doručkovala sam i otišla sam na trosjed i upalila tv i gledala svoj omiljeni kanal disney *__* xD.

-Leon:Rokii malaa ajmo vani na poligon igrati košarke doće i moja ekipica,paa?
Ja:Aaa Leone sad?
Leon:Jok sutra xD ajde idi se spremi i idemo :*.

...

Ustajem i idem do sobe,obukla sam šorc, košarkašku majicu i košarkaške tene.

.
Silazim dole Leon me čekao,izašli smo iz kuće i zafrkavali smo se putem do poligona.

Stigli smo i naravno njegova ekipa je tamo,ne znam im imena i sigurno se nisam htijela upoznavat ono mrsko mi :D

Leon:Heyo brothers(pozdravlja se s njima)
Me:Hello.
××:Okay let's make tim's.
Oni su smislili timove,ja sam normala igrala s bratom i nekom 3 haha.

-Dobro smo krenuli,koševi su me krenuli odlično.
Leon trči i dodaje loptu meni,krenula sam potrčat i jedan me je nenamjerno potkačio i pljasnula na pod kao pljeskavica.
***Leon;Ouu Roki,si dobro?
Lik što me potkačio:Oh,sorry man,u okay?
Ja:Yes I'm fine don't worry.Leone neću igrat malo ću odmorit.
Leon:Dobro mala,Roki will rest a little.
Lšmp:Hey Roki I'm really sorry I didn't want to.
Me:It's okay man don't worry :).How do you know my name?
Lšmp:Ur brother called you liko that so...
Me:Haha a yea,btw my name is Roksanda,Roki is nickname.What's urs name?
Lšmp(Chris):Roksana nice,my name is Chris.
Me:Chris,I'm glad I meet you.
C:Also.

*Roksanda POV*
Da predrago mi je što sam ga upoznala,Chris jako mu stoji to ime,ima presladak glas nadam se da ćemo biti dobri prijatelji,joj kako se fino izvinjava.Moj brat je još jednom uradio dobru stvar što me pozvao na poligon.

*Chris POV*
Wow she is really cute,beautiful smile,great basketball player,so so so perfect girl,I will ask her...

-I eto 1 nastavak,nadam se da će vam se svidjeti priča i to.Sljedeći nastavak je sutra :D.

Thank you all.

-5 Seconds without you-Место, где живут истории. Откройте их для себя