Айдолууд бэлтгэлд л их цагийг цархуулахгүй ээ тэд өдөрт 2-3 цагийг гоо сайхандаа зарцуулдаг ба ингэхдээ өдөр тутамдааа үс, болон хумс, нүүр будалт зүй ёсоор багтах ч энэ бол ердөө л харагдах байдал тгвэл бидний хардаггүй, бас тийм ч бддггүй зүйлс бол:
1. ХӨЛС : тэд маш их хөлөрдөг бгөөд эрэгтэй хүмүүсийг хөлс схн харагдуулж охид зүрхээ барьж дийлдэггүй ч эмэгтэй айдол тэгж хөлөрвөл мдээж хараалгуулж, муухай бохироороо дуудагдах тул тэд ихэвчлэн хөлсний булчирхайг ажиллуулахгүйн тулд суга луу тариа хийлгэнэ2. АРЬСНЫ ӨНГӨ: хдийгээр одоо үед арьсны өнгө тийм ч чухал бха больсон хдий ч кпопоын 3р үе хүртэл хүмүүс айдолуудыг төгс шаазан блгахыг хүсдэг бснаас болж олон ч айдол хрьс цайруулах лазер эмчилгээ болон тариаг туршсан бдг (BP LISA, JENNIE, TW TZUYU...)
3. САРЫН ТЭМДЭГ: Бүх л эмэгтэй айдолын толгрйн өвчин бол яах аргагүй мөн бөгөөд энэ үед эмэгтэй айдолууд өвдөлтөө багасгахын тулд маш хүчтэй эмүүдийг ууж зрим концерттой үед тайзан дээр 2-4цаг бхас өөр аргагүй тул сарын тэмдэгээ зогсоох гэж даавар, гормоны эм ч хрглэдэг бна (MOMOLAND ALL MEMBERS...)
4. БИЕИЙН ГАЛБИР: Эрэгтэй айдолууд цамцаа тайлж шидээд, хөлсөндөөө норж өөрийн жинхэнэ биеийг үзүүлэхээс өөр арга бдггүй ч эмэгтэй айдолуудад цамцаа тайлж хөлсөндөө нэвт норох үе тийм ч их биш тул гоё галбиртай харагдахыг хүссэн эмэгтэй айдолууд тааз, ташааны падныг хэрэглэх үе цөөнгүй бдг гэнэ шүү (BP JENNIE, ITZY YUNA...)
5. ИЛҮҮДЭЛ ҮС: Бас л эмэгтэй айдолуудын толгойн өвчин ба ихэнхи айдолууд үргэлж вакс хэргэлж өвдөж бас цаг царцуулахын оронд ургалт удаашруулж, зогсоох лазерийг сонгодог. Гэвч хүний илүүдэл үс тэр тусмаа суганы хүнд тдрхой хэмжээнд хргтэй бдг тул лазер эмчилгээ олон ч хортой талтай бдг аж
YOU ARE READING
SASAENG FAN
Short StoryЭНЭД ОРЖ БАЙГАА БҮХ ЗҮЙЛ НЬ СОЛОНГОС САСЭН ФЭНҮҮДИЙН ГРҮП ЧАТНААС ОРЧУУЛЖ БУЙ МЭДЭЭЛЭЛ БОЛНО. 100℅ ҮНЭН ГЭСЭН БАТАЛГАА БАЙХГҮЙ Ч 100℅ ХУДЛАА БИШ ЦААШ ТАРААХГҮЙ БАЙХЫГ ХҮСЬЕ! ЭНЭД ОРЖ БУЙ МЭДЭЭЛЭЛ ТАРЖ АСУУДАЛ ДАГУУЛВАЛ МИНИЙ БИЕ ХАРИУЦАХГҮЙ БОЛНО.