INTRO

635 92 54
                                    

İKİNCİ SEANS

Terapist odaya girdiğinde yeni iki danışmanına bakıp sessizce iç çekti. En büyük gülümsemesini yüzüne yerleştirmeye çalıştı, dosyasını masaya bırakırken "Merhaba Bay Tomlinson, merhaba Bay Styles." dedi. "Bugün nasılsınız?"

"İyi olsak gelmezdik."

"Kötüyüz, tamam mı? İyiye de gitmiyoruz."

Genç kadın koltuğuna yerleşti, öne yaklaştı. "Bundan mektup yöntemini denediğiniz ve hoşlanmadığınız sonucunu çıkarıyorum." diyerek ikisinin de ifadelerini dikkatle inceledi.

Harry yanında taşıdığı çantayı açtı, içinden bir kağıt çıkarıp masaya resmen fırlattı. "Bana yazdığı mektuba bakın, Bayan Turner. Sorunlarımızı çözmek için birbirimize mektup yazıyorduk ve onun yazdığı tek cümle 'Daha az horla.' Beni çıldırtmaya çalışıyor."

Hailey Turner onun verdiği kağıda bakarken Louis "Şaka yapıp ortamı yumuşatmak istedim!" diyerek kendini savundu. "Eskiden şakalarıma gülerdi. Gittikçe huysuzlaşıyor."

"Huysuzlaşan sensin, Louis."

"Pekala..." dedi terapist onların kavga etmesini önlemek için. "Siz mektubunuzu yazdınız mı Bay Styles?"

"Yazmıştım ama bunu görünce yırtıp attım. Evliliğimi tek başıma kurtarmaya çalışmaktan bıktım, daha fazla uğraşmayacağım."

Hailey Turner diğer danışanına baktı. Louis her zamanki gibi susuyordu. Konuşma ciddileşince ya şaka yapıp konu dağıtıyor ya da tamamen susuyordu. Harry de onun bu haline iyice öfkelenip kırıcı şeyler söylemeye başlıyordu. Seans sonuna kadar bu böyle devam ediyordu.

Louis ve Harry evleneli birkaç yıl olmuştu. Başlarda rüya gibi olan evlilikleri zaman geçtikçe yıpranıyordu ve bu durum boşanmaya yol açmadan önce sorunu çözebilmek için çift terapilerine başvurmuşlardı. Fakat her terapi seansında kavga ettikleri için durum kötüye gidiyordu. Bu yüzden önceki terapistlerini bırakıp yeni birini bulmuşlardı. Henüz ikinci seansta olmalarına rağmen burada da bir çözüm bulabileceklerine inanmıyorlardı.

Bayan Turner odadaki sessizliği bir dakika boyunca bozmadı. Ardından sakin bir şekilde "Evliliğinizi kurtarmak istiyor musunuz?" diye sordu. Tam da tahmin ettiği gibi, iki danışan da bu soruya cevap vermedi. Bu yüzden kendi sorusunu kendisi cevapladı. "Terapileri faydalı bulmadığınız zaman boşanmayı seçebilirdiniz ama siz  terapist değiştirmeye karar verdiniz. Bunun anlamını ikiniz de biliyorsunuz, değil mi? Buraya evliliğinizi bitirmek istemediğiniz için geldiniz."

Louis ve Harry buna da cevap vermedi. Gözlerini yere çevirmişlerdi. İkisi de suçlu çocuklar gibiydiler. 

"İlişkinizde düğümler var. Bunları teker teker çözersek, size zarar vermeden sorunu ortadan kaldırırız. Bunu yapabilmek için birbirinize yardımcı olun. Bana yardımcı olun. Size sorduğum soruları elinizden geldiğince cevaplayın ve lütfen terapi sonunda vereceğim tavsiyeleri uygulayın. Olur mu?"

"Tamam."

"Peki."

"Harika." dedi kadın yeniden gülümseyerek. "Size sabah verdiğim testleri bugün inceleyeceğim. Mektup yöntemini de uygulayamadık maalesef. O yüzden bugünkü seansımıza size sorular sorarak başlayacağım. Bay Tomlinson, bana ilişkinizden bahseder misiniz? Ne zamandan beri birliktesiniz?"

Louis başını salladı, "2010 yılından beri." diye yanıtladı. "Müzik yarışmasında tanıştık. İkimiz de yarışmacıydık ve sahne arkasında arkadaş olmuştuk. Sonrasında aynı müzik grubuna koyulduk. Bu süreçte ilişki şeklimiz ilerledi ve evlendik."

READING BULLSHITHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin