#2

4 2 0
                                    

.
.
Kaliforniya'nın çok bilinmeyen, ormanlık alanı yüzünden pek yaklaşılmayan alanında büyüdüm.
Ben bir Kökendim. İlk ışık taneciği soyundan.
Gezegenimiz briseta Arumlar tarafından bir başkaldırı ile neredeyse yok olmuş. Benim bildiğim kadarıyla.
Annem ve babam gezegenimizden dünyaya gelmişti. Kardeşlerim ve ben daha doğmamıştık. Gezegenimizde ışık olarak yaşadığımız için dünyaya indiğimizde bize yol gösterecek birileri lazımdı.
Buraya yıllar önce gelmiş bir gurup köken.
Devlet başkanları bizi biliyordu. Bizi koruyorlardı. Bize insanlardan uzak bir alan, ev ve eşya vermişlerdi.
Ama briseta'dan gelen kökenler hala ışık bedenindeydi. Bu biraz garip olacaktı ama...devlet başkanları onlara insan bedenleri verdi. Onlarda ışık bedenini bırakıp ışık ruhuyla insan bedenlerine girdiler.
Onlardan sonra doğan çocuklar -bizler- insan bedeninde doğmuştuk.
Ama bazı kökenler bunlarla yetinmemişti. İnsan bedenine giren kökenlerden bazılarının dikkatini insan kızlar çekiyordu. Kendi türleri dışında. Devletler, insanla kökenin sonucunun ne olduğunu bilmediği için evlenmek veya insanlarla yatmak yasaktı. Ama bir gün Axel adında köken sevdiği kadının araba çarpması sonucu çok ağır yaralandığının öğrenmiş, Köken Axel kızın peşinden hastaneye gitmiş. Kız neredeyse ölmüştü, doktorlar ameliyata bile almamıştı. Bu kadar ağır bir kazadan sonra kurtulmak mucizeydi. Ama biz kökenlere mucize gerek yoktu. Biz mucizenin tam kendisiydik. Işıktık. Axel'in bildiği bir şey vardı. Kökenler yaralandığında ışıklarıyla iyileşirlerdi. Ya insanlarda da işe yararsa? Axel bir umut ile ışığını kız için kullandı. Kızın yaraları hızlıca iyileşiyordu. Kız ölüm döşeğindeyken mucize ile kurtulmuştu. Kız gözlerini açtığında hayata başka bir açıyla bakıyordu artık. Axel'in ışığı kızın DNAsını değiştirip onu köken kırması yapmıştı. Axel kızıda alıp kaçtı. Hastane kızı öldü olarak bildirdi.
Artık kız insan değildi. Bu Axel ile kızın evlenebileceğini gösteriyordu.
Devlet kızı duymuştu.
İlk köken kırmasını.
İlk önce kızı aldılar.
Sonra Axel i.
Axel bir daha geri dönmedi.
Devlet sorularımıza yanıt vermedi.
Axel ve Veronica'yı bir daha asla görmedik.

~Alec
15.06.2021

Biz asla ayrılmayacağız
~Axel, Alexa, Alec
15.06.2016

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KökenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin