Okulun ilk günü derse geç kalmıştı.Sınıfa ilk girdiğinde göz göze geldik.Allah'ım bu ne tatlı bir kızdı böyle.Hocadan özür diledikten sonra hemen arkamdaki sıraya oturdu.Adını öğrenmek için sabırsızlanıyordum.Nihayet tanışma faslı başlamıştı.Sıra bana geldi kısaca kendimden ailemden bahsettim.Sıra ona geldiğinde arkamı döndüm.Göz göze geldik yeşile kaçan ela gözleriyle ne kadar büyüleyici göründüğünden haberi var mıydı? Derin dediğini duydum.Ailesinden falan bahsediyordu ama ben o gözlerde tutuklu kalmıştım.Tam yerine oturduğunda 'Enis' diye seslendiğini duydum.Derin bana seslenince kalp ritimlerim degişmişti.'Efendim' dedim.'Neden bana öyle bakıyorsun?' dediğinde şaşırdım açıkçası.'Gözlerin' dedim.'Fazla güzeller.' Tam cevap verecekken hocanın 'Enis artık önüne dön' dediğini duydum.Önüme dönerken gülümsediğini gördüm.Allah'ım bu kız benimle olmalıydı.Ben bu okula yeni geldiğim için kimseyi tanımıyordum.Ama yanımda oturan Fatih adında bir çocuk eskiden de buradaymış ondan Derin'in de eskiden bu okulda okuduğunu ve İstanbul'a taşınacaklarını öğrendim.Nihayet teneffüs zili çalmıştı.Derin'e yaklaşıp İstanbul'a mı gidiyorsun dediğimde 'Sanane' dedi.Anladım bu kız çok zorlayacaktı.
1 HAFTA SONRA...
Okula iyice alışmıştım.Derin benden uzak durmasa daha iyi olacaktı.Ona ondan hoşlandığımı söylemek için fırsat arıyordum. Aslında klüp yazarken onun tercih kağıdını elinden çekip aynı klüpleri yazdığımda anlamış olması lazımdı.Oldukça şaşırmıştı. Okul çıkışında not yazıp vermeye karar verdim.Ben bunları düşünürken Derin'in 'ders boş millet hadi birşeyler yapalım'demesiyle kendime geldim.Bi grup dışarı çıktık.Derin de geldi.Haydi doğruluk cesaretlilik oynayalım dedi.Normalde bu oyunu oynamak çok saçma gelse de onun kimi sevdiğini ve benimle alakalı düşüncelerini öğrenebilecektim.
Oyun sonunda onun bizden Bir yaş büyük olan Emre adında bir çocuğu hâlâ unutamadığını öğrendim.Ve beni yakışıklı bulduğunu.Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Oyun bittiğinde Derin 'ben gidiyorum diyip yanımızdan uzaklaşırken arkasından gittim.'Onu çok mu seviyorsun dediğimde 'Hayır' cevabını aldım.Ben bu kızı anlamıyorum. Kafayı yemek üzereyken tekrar arkasına döndü 'Hatta ondan nefret ediyorum' dedi.Biliyorum kısa bir bölüm ama devam edip etmeme konusunda kararsızım.Bu bölümü 'selenortarik' a ithaf ediyorum.Seni çok seviyorum Kardeşim ♡