bn sıze e naber dıyınce nıye bı sey demıyosunuz cok kırılıyorum
——————
Kafeye girdiği gibi yüzüme vuran soğukla ferahlamıştım. Gözlerimi dolu koltuklarda gezındırırken havaya kalkan elle, geniş omuzlu, kumral -muhtemelen aşırı yumuşak- sacları olan, uzun boylu cocuğa baktım. Ulan ya keske dayıya değil buna gelmiş olsaydım... hayat adaletsız. Arkamı donup kumral cocugun kime el salladığına baktım. ? Kimse yoktu. Cocuga geri döndüğümde bıkkınca bana baktıgını gördüm. Oha dayı, dayı değilmiş. yavaş adımlarla cocuğun yanına gittim.
Cocuk hala bana bakıyodu. Yanına gittim tepesinde ona bakıyordum. O'da bana bakıyordu. Evet kesınlıkle dayı değil.
Karşısındaki sandalyeye oturup oylece baktım ona. bakısları hala garıpdı.
sessızlıkten sıkılıp konusmak ıcın agzımı actıgımda gelen garsonla susmak zorunda kaldım.sounda konuşmuştu.
"ne içersin Felix?"siktir sese bak amk."bana fark etmez sen ne içersen ondan alırım." kola içmek istiyorum.
cocuk tekrar konuştu. COCUK MU BEN BU COCUGUN ADINI HALA BILMIOM MU BAYILANZI
"iki kola." ruheşi.garson kağıdına siparişleri yazıp gitti.
agzımı tekrardan açıcaktım ama yine susturuldum...bu sefer bunu yapan kumral bombaydı."nasılsın Felix?"
"iyiyim teşekkürler. sen?"
"bende iyiyim teşekkürler."biraz bekleyip tekrar konuştu.
"adım seungmin. 25 yaşındayım. 21cm."
ALLAH
"hm anladım... bana bunları söylediğine göre... kabul edıldım mi?" aynen knk sherlock
"evet Felix. Yinede seni biraz daha tanımak istiyorum." tanışırız aşkım gülüm cocuklarımın babişi.
"anladım. ben lee felix eeem avusturalya'da doğdum. saçlarım gerçek mor değil. başka ne diyim bilmiyorum." acıyla gülümsedim. O'da gülümsedi. Gülümsemesi yeni dini inancım olabilir.Garson sonunda kolalarımızı getirdiğinde birden koyu bir sohbet sardı ortamı. ne konuştuğumuz hakkında zerre fikrim yok. tek hatırladıgım en son ampulculete sovdugumuz ve cok keyıflı vakıt gecırdıgımdı.
Yaklaşık 3 saat sonra hedabı ödeyip kalktık. beni eve bırakacağını düşünmüştüm... Ama o iyi geceler diyip gitti... Yarım saat otobus durağı arattı bana...
————————
duz yazı + trk klavye benı cok zorladı.
e nbr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mong mong - seunglix
Fanfictionfelix'in, seungmin'in fb aradıgı storyı gormesi ne tur bi tesaduftu... kufur smut