Sevgili korku severlere...

91 9 26
                                    

Hepsi 16-17 yaşında olan bir grup genç sırf eğlencesine ve biraz da heyecan olsun düşüncesiyle hava karardıktan sonra saat 11 gibi bisikletlerine atlayıp şehrin yakınındaki ormana gitme kararı alırlar.
10 dakika kadar bisikletlerini ormanın derinliklerine doğru sürdükten sonra tahtadan yapılmış, dökülmeye başlamış bir evle karşılaşırlar. Başta içeri girmeye tereddüt etseler de aralarındaki en cesuru, ya da cesurmuş gibi davrananı, eline fenerini alıp zaten açık olan kapıdan içeri girince diğerleri de yüreklenip onu takip eder. Hepsi içeri girdiği anda kapı arkalarından kapanır ve evin içinde rastgele yerleştirilmiş olan mumlar kendiliğinden yanmaya başlar. İşte o anda hepsi de aldıkları kararın ne kadar gereksiz ve tehlikeli olduğunu anlar...
Dışarı çıkmak için her ne kadar kapıları ve camları zorlasalar da yıkık dökük bir ev için epey sağlam olan kapı ve pencereleri bir türlü açamazlar. Ayrıca bu da yetmiyormuş gibi telefonlarında da sinyal çekmiyordu. En sonunda evi araştırıp çıkış yolu bulmaya karar verirler ve gruplar halinde eve dağılırlar.

Bir korku hayranı olarak izlediğin ve okuduğun şeylerden yaptığınız şeyin hayaletlere ve hayaletimsi varlıklara tam bir davetiye olduğunu biliyordun. Fakat yine de sürü psikolojisinden ve dışlanma korkusundan grubun geri kalanına ayak uydurmuştun.
Aldığın karardan pişman bir şekilde yanındaki arkadaşınla beraber üst kata çıktın.
Odalardan herhangi birine girdiniz ve oradaki çekmeceleri,dolapları ve kitaplığı küçük bir umut evden çıkmak için bilgi bulmayı ümit ederek karıştırmaya başladınız.
Kitaplıktaki kitapları karıştırırken toz olmuş, kenarları yırtılmış kitapların arasında, her nasıl olmuşsa sapasağlam kalmayı başarmış, kalın bir kitap buldun. Kitap sana şüpheli geldiğinden kitabı incelemeye karar verdin. Kitabın kapağında "Creepypasta Dosyaları" yazıyordu. Kitabı açtın ve ilk sayfasına baktın...

"Sevgili korku severler...
Bu kitaba sahipseniz sizi tebrik ederim. Dünyada sadece 2 kopyası bulunan kitaptan birini almayı başardınız demektir.
Bu kitapta sizin gibi korku severler için bilinen ve bilinmeyen bütün halk efsaneleri ve onlar hakkında bilgileri sizler için alfabetik sırayla derlemeye çalıştık. Aman sakın gece vakti tek başınıza okumaya kalkmayın yoksa başınıza bazı şeyler gelebilir...
Sonuçta bu "efsaneler" görünüşe göre gizemli kalmayı daha çok seviyorlar. Bu kitabı sizlere ulaştırmak için aramızdan birkaç kişi...pek hoş şeyler yaşamadı. Kitapların son kontrolleri için her ikisini de okumaları için 2 kişiye kitapları verdik fakat her nasılsa ikisi de kitabı bitirdiklerini bildirdikleri gün,sabaha karşı ölü bulundu. Bitirmeye cesaret edemeyenler de, paranormal şeyler yaşadıklarını bildirdi. Ve bu olayların başka garip bir yanıysa ölü bulunan her 2 arkadaşın da öldüklerinde her tarafı sanki kan banyosu yapmış gibi kan olmasına rağmen kucaklarındaki kitaplar tertemizdi. 1 damla bile kan yoktu! Sanırım katillerimiz kitapları epey beğendi, huh?
Her neyse, lafı daha fazla dolandırmadan sizlere kitabı okurken iyi eğlenceler diliyorum.
-Bay S"

Kitabın ilk sayfasını okuduktan sonra için bir ürperse de bu okudukların sana pek de inandırıcı gelmemişti. Sanki okuyucuları korkutmak için uydurulmuş bir kurgu gibiydi.
Kendini bu yazanların tamamen bir kurgu olduğuna inandırıp kitabı incelemeye devam etmeye karar verdin. Hem ayrıca yazanlar doğru olsaydı bile uyarıdaki gibi odada tek değildin ve tek olsaydın bile şuanda bu tür şeyleri umursayacak bir halin de yoktu. O yüzden en kötü ne olabilir ki diye düşünerek kitabı açmak için hazırlandın.
Kitabın ilk sayfasını açtın ve okumaya başladın....

『Creepypasta Hakkında Bilgiler 』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin