1999

44 7 8
                                    

Herhangi bir bodrumda, bir kameranın önünde, tatlı bir ayı kostümü giyen bir adam, televizyonun önünde küçük bir grup çocuğa merhaba diyordu. Bu, yalnızca az sayıda hayran tarafından görüntülenen herkese açık bir şovdu.

1999, diğer adlarıyla "Bay Ayının Bodrumu" ya da "Kaledon Yerel 21" bir televizyon şovudur. Herkese açık olarak bilinen bu şov, aslında sadece belli bir bölgedeki az sayıdaki çocuğun izleyebildiği bir programdı.

Bay Ayı izleyicilerine kendisine yazmalarını istiyordu. Her bölüm, Bay Ayı'nın yanında başka bir çocuk oluyordu.

Fakat son bölümlerde Bay Ayı çocukları canlı canlı yakınca, polis şovu durdurdu ve Bay Ayı'yı tutuklamak için işe koyuldu.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1999-Nisan

Bay Ayı'nın Bodrumu-Bölüm 12:
Bölüm, Bay Ayı'nın kamera önünde tek başına satranç oynamasıyla başlar. Bir süre sonra kapı tıklatılır. Bay Ayı bodrumdan yukarı çıkar ve kapıyı açar. Kapının önünde 2 tane çocuk vardır. Biri 5 yaşlarında bir erkek diğeriyse 8 yaşında bir kız çocuğudur.

Bay Ayı sevinçle dans eder ve kameranın duyamayacağı bir şekilde çocuklarla konuşur. Bay Ayı çocukları karanlık, sadece 1 gaz lambasıyla aydınlanan bodrumuna indirir. Bölümün ilerisinde saklanbaç oynarkar ve ebe Bay Ayıdır. Bay Ayı şarkı söylerken ve sayarken çocuklar dolaba saklanır.

Mayıs-1999

Soup and Spoon (Çorba ve Kaşık):
Bu şov özel bir film tarzı, tek bölümlük bir programdı.
İplerle bağlı çorba ve kaşıklar kameranın önünde sallanıyordu. Şovun çekildiği mekan Bay Ayı'nın bodrumuna inanılmaz derecede benziyordu.

Şov yarım saat sürdü. Şovda, kaşık çorbayı etrafta kovalayıp onu "yemeye" çalışıyordu. Şovun sonunda, 7 çocuk bir masanın etrafına oturmuş, kameraya korku ve kafası karışık bir şekilde bakıyordu. Sonrasında kameraman çorba tenekesini çocuklara doğrultup " kaşıklaaaaar hazır mı?" diye sormasıyla şov aniden bitiyor.

Haziran-1999

Bay Ayı'nın Bodrumu-Bölüm 23:
Bölüm, Bay Ayı'nın kamerayla bodrumdan yukarı çıkmasıyla başlıyor. Bay Ayıyla konuşan 11-12 yaşlarında bir çocuk da vardı.
Konuşma sesleri çocuk sesini yükseltene kadar net bir şekilde duyulmuyordu. Çocuk saatin çok geç olduğunu ve kız kardeşinin eve gitmesi gerektiğini söylüyordu. Arka plandan daha fazla ses geliyordu. Bay Ayı bir ara "Dışarı s*ktir et,sen davetli değilsin" diyordu.
Bölüm gittikçe garipleşiyordu. Çocuk merdivenden yukarı çıkarken polisi arayacağını söylüyordu. Bay Ayı çocuğa doğru koşmaya başlayınca çocuk bağırmaya ve koşmaya başlıyordu. Sonrasında bölüm bitiyor ve ekran parazitleniyordu.

Ağustos-1999

Bay Ayı'nın Bodrumu-Bölüm 28:
Bu bölüm bütün bir ağustos ayı boyunca yayınlandı. Bölüm polisler tarafından incelenmeye başlandı.
Bölüm boyunca Bay Ayı tek başına oturup kamerayla konuşuyordu.
"Merhaba çocuklar! Bodrumumu ziyaret etmek ister misiniz? Eğer istiyorsanız, bu adrese bir mektup yazın!"
Ardından ekran beyazlaşıp bir sürü rengarenk bir şekilde bir adresin yazdığı bir ekrana geçti.
Eylüle kadar hergün 5 saat boyunca bu ekran geldi.

Eylül-1999

Bay Ayı'ya mektup gönderip Bay Ayı'nın davetini alan erkek çocuğu, babasıyla beraber verilen adrese gelir. Fakat kapıyı Bay Ayı yerine polis açar. Bay Ayı tutuklanmıştır ve şov sona ermiştir.

『Creepypasta Hakkında Bilgiler 』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin