Rosalies jak codzień siedziała w swojej małej izdebce, czytając książkę. W pewnej chwili usłyszała krzyki mamy dobiegające z parteru. Niestety jej drzwi nie były krzykoszczelne. Codzienność w domu Hopper- pomyślała dziewczyna. Kłótnie w ich domu to była codzienność, nawet 2/3 razy na dzień. Opanowała ona taktykę ,,zostań w pokoju, uciekaj od kłótni. Co prawda patrzenie na cierpienie jej matki było straszne i coraz trudniej było to opanować, tak samo było z zakrywaniem sińców. Jej ojciec- Johnny bił ją i jej matkę, a w 1960 roku trudno było o profesjonalne kosmetyki występujące w tych czasach.
-Rose!- dziewczyna posłusznie zeszła na parter, według polecenia ojca.
-Co? - zapytała, ale pożałowała tego dostając cios prosto w twarz. Miejsce uderzenia zaczerwieniło się. Spojrzała na rozpalane oczy mamy.
-Zacznijmy jeszcze raz- powiedział nerwowo Pan Hopper
-Tak tato?- zapytała ponownie, tym razem według oczekiwań ojca, aby nie dostać kolejnego uderzenia.
-Czy twoja mama spała z kimś podczas mojego dwudniowego wyjazdu do Nowego Jorku?- zapytał.
-Nie tato, była sama, czytaliśmy książki, które zakupiłeś w zeszłym tygodniu. - spojrzałam na mamę, a ona na mnie, czego odrazu pożałowała. Tata przewalił ją, a potem rzucił o ścianę.
-OPANUJ SIĘ! CHOLERA, CO CI ODBIŁO? CHCESZ JĄ ZABIĆ?!
- Zrobię sobie z nią co chcę! - nawet nie zauważyłam, a zabrał nóż w dłoń i szukał czegoś jescze, przez co miałam chwilę.
-Kochanie weź to, kocham Cię, a teraz puki nie widzi, uciekaj, weź tylko list i kopertę. - podabala mi biała kopertę, a ja zdążyłam złapać jescze jej dłoń.
-A ty?
- Nie dam rady. Kocham Cię- wypowiedziała ostatnie słowa, a ja cicho i szybko wybiegłam z domu. Wzięłam kluczyki i wsiadałam już do auta, ale usłyszała kolejny krzyk i rozprysk krwi. Zajrzałam szybko przez okno i zobaczyłam na podłodze martwą mamę i tatę przykładającego sobie pistolet do głowy. Po minucie strzelił sobie nim w głowę, a ja wsiadłam w auto i odjechałam. Co z tego, że miałam tylko 17 lat, skończyłam liceum 2 tygodnie temu i miałam zamiar iść na studia. Życie rzuciło na moją drogę kamienie, może uda mi się je przejść.
CZYTASZ
Change your mind
Teen Fiction,,Change your mind" to dzieło o dziewczynie z małego miasta i trudnej rodziny, która mimo trudności podbiła świat i pokazała jak ważna jest do niej rodzina, przyjaciele i miłość. Inspirowane ,,Siedem mężów Evelyn Hugo".