Harry i nialler przygod
harry wstal i spojrzyl w tel. I mu odpisal kolega jak by to tak nazwac. Pan kolega nazyw sie Niall. Nial fajny ziomus. wyluzowany. i on mu pisal:
-ja bym poszed ale ja nie gej.
a on mu odpisal teraz:
-spk love is love, lgbt, be who you are, 🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈😜😜😜😜🥔🥔🥔 .
- potatoo o
-chb pa tato muj tata niezyje
-aha spulczuje🥺🥺🥺⚰️⚰️
-dzk a pujdziemy do klubu dzis
-spk o 13:09
-czm 13:09
-bo to moja data urodziny
-o fajnie jestes zakrecony swirek tak jak prosilem
-nmzc dozoba 😉😉😉😉
I odlozyl komure. Wstal i sie przygotowal do klub bo byla🤯🤯🤯 12:35🤯🤯🤯. Ubral sie tak:
( czyli ladnoe i gej). i szybko sie popsikal perfumki i takimi:
. Nie wiedzial czy to damska czu meskie perfum bo nie umial czytac szczerze mowic. Szkoda bo . i poszed wziol bulkens z serems. poszed do klub
- hejka naklejka -muwiac powiedzial. Niall stal.
- Siemano kolano - odrzek jego najka przyjaciel Niall. on to czul ze sie zaprzyjaznia wiec moze tak muwic jurz.
- cho potanczyc fajna muza -(autorka: nalegam aby wlaczyc siedem - team x) i zaczal spiewac kedzierzawy. - Patrzom na mnie typy gdy podjerzdzam w nowym lambo- ichxial dalej ale niall wszed na stul i zaczan na cala epe spiewac
- nialler bed bitcj nialler wyglada jak candle nialler boss bitch tak jak baracko obama - harry zarumil sie na imie i nazwisko bylego kohanka. nardzo go lubil, ale jak go porwali do bialrgo hause to juz nie byl taki same. - nie masz styles nie masz teamu no a Nialler oba ma - i sie smial bo tekst tak smiesznie pozmisnial i harry tez sie smial.
- ale beka - muwiac to sie smial.
- nom
Pofczas gdy pil 5 szot dostal esemes. ktory muwil: 321 i byl od mama. Harry sie zdziwil bo co to mialo kurdefelek oznaczac. ale sie nie przejal pozniej o tym pomysle pomyslal i poszed ise bawic jakby jutra mialo nie byc.
***
- hej aniolku piekny nie stej ziemi - zagadal do jakiegos szatyna totalnie wstawiony. noe wiedzial jak sie nazywal nawet a to znaczy ze bardzo duzo wypil bo jak sie zapomina.
- h-hej...,, - znal l glos ale nie przejmowal sie bo ladny byl i tanczyc zaczeli. Nialler pewnie znowu tamczy na stole ale nie przejmuje sie tym bo swiat zaczyna wieowac wokul dwuch aniolkuw (dla nich ale nie umarli) i istnieja tylko oni. - H-hary?..,. - zapytal ten hlopak zdziwiony- niech to dunder swisnie, musze leciec sry..,,.
- Ale piekniusi poczekaj!!-i hcial bo ten piekny aniolek go rozpoznal a on go nie i hcial sie dowiedziec kim. ale nie dobieg do niego bo on hyba gej byl a geje wiecej sped miec tak przynajmniej sluszal w telefon kiedys jak sovie ogladal filmy fajne o mruwkah.
***
reszta wieczoru minela spoko i wrucil do domu o 1:32 i pad po prostu na luzko i nie szed jutro do szkoly juz to iwedzial. ale nie mug przez caly ten czas zapomniec o xhopaku co byl taki piekniusi i tak slicznie tamczyl w lewo i w prawo sie bujal. ale byl piekny ulala. myslac o swoim aniolku i o planah jak go znalezc zasnap, uprzednio piszac do niallersa: dobranoc swirku zakrecony!!! super czad zabawa byla trzeba to kiedy powtyrzuc. ja lubie bibki ty tez lubisz i ladnie tanczymy to dajnie mzoemy razem chodzic czesciej nawet bo auper czadowo bylo bombowo!!!😜😜😜🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈 potatooo🥔🥔🥔🥔 .
CZYTASZ
Daddy to papi | l.s.
FanfictionUmar mu tata [(w sęsie Harry'emu) morze] i on poznał się z Louisem i on wtedy go kopal ale i się nim opiekował jak juz puzniej i był fajny i ogulnie było fajnie i.