one

27 3 0
                                    

Sıradan bir sabaha uyanmıştım annem ve kardeşim bağırışıp duruyorlardı kapım sonuna kadar açıktı.Sanırım kardeşim yine bir şeyler çeviriyordu.Yataktan bitkince kalkıp lavaboya doğru yürüdüm annemleri görmezden gelişim hiç bir şeyi fark ettirmemişti çünkü onlarda beni görmemişler gibi kavgalarına devam ediyorlardı.

Soğuk suyla yüzümü yıkayarak ayılmaya çalıştım fakat okulun ilk gününün olması hala moralimi bozuyordu.Bu sene 12. sınıf oluyordum buna rağmen okuldan hala nefret ediyordum.12. sınıf büyüleyici falan geçmeyecekti.

Lavabodan çıktığımda annemler kavga etmeyi bırakmışlardı ve babamda uyanmıştı.Herkes kahvaltı masasında toplanmıştı ve tabi ki beni beklemeyip başlamışlardı.Bu yüzden odama gidip okul formamı giydim ve saçlarımı sıkıca topladım.Makyaj yapmayacaktım gerçekten çok itici geliyordu bana okula giderken makyaj yapmak.Odamdan çıkıp mutfağa gittiğimde masada kimse yoktu ve ortada bir sofra da yoktu.

Bu yüzden kendime nesquik yapıp hızlıca yedim ve evden çıktım.Otobüs durağına koşarak gittiğimde her zaman olduğu gibi otobüsü kaçırmıştım.Okula yürümeye başladığımda koşarak bana doğru gelen Mathilda'yı gördüm ve bende koşmaya başladım kaldırımda saçma saçma gülerek birbirimize sarılıyorduk.Beraber okula yürüyüp bütün yazın dedikodusunu yapıyorduk.Okuldan içeri girdiğimizde tanıdığım herkese sarıldım ve sıraya geçip müdürü dinledik.9. sınıfların katına indiğimizde başıma geleceklerden hiç mi hiç haberim yoktu.

Koridora girdiğimizde küçücük çocukların çekingen çekingen etrafa bakıyor okulu inceliyorlardı.Şuan küçücük çocuklar dediğime bakmayın o küçücük çocuklardan biri hayatımı tamamen alt üst edecekti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Falling • a.iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin