Sedang Remie bersiap siap hendak keluar, mamanya pula balik. Bersamaannya seorang lelaki muda, kelihatannya seperti lebih muda dari mama.
" Ini abang Jeff."
Kata mama, menunjuk kepada pemuda itu.
" ini anak kedua I."
Mama memperkenalkan kami berdua. Kami pun bersalaman. Orang nya memang kacak bergaya, dengan wajah yang sentiasa tersenyum.
" Sayang nak kemana?"
Tanya mama.
" Ingat nak keluar."
Balas Remie.
" Tak apa, keluarlah, kakak dengan adik mana?"
Balas mama.
" Entah, keluar kot."
Jawab Remie, sambil mengikat tali kasut nya.Sampai di pintu pagar, Remie menghentikan keretanya. Dia termenung, seperti sedang memikirkan sesuatu. Selang beberapa minit kemudian, dia mengundurkan keretanya semula masuk ke dalam garaj. Tetapi Remie tidak keluar, dia hanya duduk sahaja di dalam kereta sambil termenung. Dalam dia termenung, ada sebuah kereta telah masuk ke halaman rumah. Kak Rozie balik bersama dengan teman lelakinya.
" Ini kereta sapa dik?"
Tanya kak Rozie, melihat ada kereta asing di dalam garaj.
" Teman baru mama."
Jawab Remie. Kak Rozie tersenyum, lalu mengajak Benji, teman lelakinya itu masuk ke dalam rumah.Remie masih lagi duduk di dalam keretanya. Dia sambung termenung lagi. Entah apa yang sedang di fikirkannya. Setelah lebih kurang setengah jam kemudian, barulah dia keluar dari keretanya, dan terus masuk ke dalam rumah. Remie pun terus menuju hingga sampai ke dapur. Tetapi mama dan kakaknya langsung tidak kelihatan. Mungkin mereka berada dalam bilik bersama teman lelaki masing masing, fikirnya.
" Heh! Tak lain lah tu."
Bisik hati Remie. Dia ingin juga untuk melihat, apa yang sebenarnya mereka lakukan, di dalam bilik bersama dengan pasangan masing masing.Untuk itu, pada satu hari, Remie sanggup bermodal besar, hingga hampir habis duit simpanannya semata mata hanya untuk memasang CCTV di setiap bilik, serta seluruh ruang di dalam rumah nya, ketika semua ahli keluarga nya tidak ada di rumah, kerana pergi melancong. Semuanya di sambung ke dalam bilik nya. Jika orang lain memasang CCTV untuk tujuan keselamatan, tetapi Remie memasangnya semata mata hanya untuk seperti mengintai sahaja.
Malam itu malam minggu, awal awal lagi sudah ada lelaki datang mengambil mama di rumah. Memang seperti biasa, papa tidak balik, dan mama pula keluar. Tentang itu tidak menjadi masalah, yang menjadi masalahnya, jika mama balik dalam keadaan mabuk. Seperti yang terjadi pada malam itu. Hingga pukul satu mama tidak balik lagi. Lebih kurang hampir pukul tiga, sebuah kereta telah masuk ke halaman rumah, rupanya menghantar mama balik. Seorang lelaki telah memapah mama yang dalam keadaan mabuk, lalu membaringkan mama di atas kerusi di ruang beranda, lalu meninggalkannya begitu sahaja.
Mujur Remie belum tidur ketika itu, dia lah yang memapah mama masak ke dalam bilik nya. Keadaan mama ketika itu, dengan bau minuman keras yang bercampur dengan bau muntah. Terpaksalah Remie membersihkan mama, dengan menanggalkan seluruh pakaiannya.
Ketika menanggalkan pakaian mama, semua pakaiannya lengkap, kecuali seluar dalamnya sahaja yang tidak ada.
Setelah semua pakaiannya tanggal, Remie pun mengelap tubuh mama dengan tuala basah.Ketika mengelap pada kemaluannya, ada cairan putih dan jernih yang keluar tidak henti henti dari lubang kemaluannya. Setiap kali di lap, ianya akan keluar lagi, hingga berulang ulang Remie melakukannya.
" Berapa ramai lelaki yang telah menyetubuhi mamanya, hingga air nya banyak macam ini."
Bisik hati Remie. Selesai Remie membersihkan tubuh mamanya, dia pun cuba untuk membetulkan kedudukan mama di atas tilam. Tujuannya untuk menutupi tubuh mama dengan selimut.Tetapi belum pun sempat dia membetulkan kedudukannya itu, mama telah memaut dan terus merangkul Remie.
" Sayang marilah, puaskanlah I."
Mama bersuara, sambil mencium dan mengucup ngucup seluruh wajah Remie. Sayang ini siapa? mustahil aku? Tentu teman teman lelakinya, fikir Remie. Tindakan mamanya itu telah membuat Remie menjadi bernafsu pula. Lalu dia pun menyingkap kainnya, sambil mengacukan kemaluannya ke kemaluan mama, Remie pun terus merapatinya.
" Emmgh."
Kedengaran mama mengeluh.
YOU ARE READING
keluarga bejat
Short StoryKesah satu keluarga yang mengamalkan seks bebas. Samada antara ahli keluarga, atau bersama dengan orang lain.