E: "Alo Baba evimi kapatmakta ne demek oluyor ya? Sen benim şuan ne durumda oldugumu biliyor musun?"
Er: "Oooh Erdinç beyin bir halta yaramaz Sıpasıda Telefonun ne icin üretildiğini anlamis sonunda, Nerdesin lan Sen ? Bu Sabah ki toplantida niye yoktun Oglum sana Demedim mi Yurt dışından yeni is ortaklarımız gelicek diye Senin Yüzünden Rezil oldum Millete bu yasimda bana Yalan Söylettin ya sirf sen Bir kizla Aksamdan kaldigin icin ben kötü duruma düstüm lan, Yok Sana Villa Milla Kredi Kartlarinda iptal bu arada Arabalarinida Satip Afrikada Temiz Su kuyulari yaptiricam lan En azindan Sevap islerim. Sen adam olana kdr hic birsey yok sana, Ne zmn Baba ben değişicem Adam olucam, deyip bana bunu ispatlarsan iste ozmn herseyini geri alirsin anladin mi beni sıpa Oglum benim?"
E: "bitti mi? Bittiyse konusma sirasi bende. Erdinç bey Sen benim Geceden beri neler yasadigimi biliyor musun? Nehirlerin basina gelenleri Sadi Amcanin Hastanede ölüm kalim Savasi verdigin ne, biliyorsunda ne konusuyorsun Baba?"
Er: " Ne olmus Sadiye söylesene Oglum?"
E: " Sadi Amcanin Esi Nehirleri dolandirip kacmis Sadi Amca Kalp Krizi gecirdi Biz Hastenede bekledik Nehirle, Nil Sabah arayinca Haciz Memurlari gelmisti Evleri boşaltıldı ya anlayacağın keyfime toplantiya gec kalmadim Nehirimi bu zor gününde yanliz birakamazdim. Villayada bu yüzden gidicektim onlari oraya yerleştirmek icin."《Biliyorum Şerefsizin önde gideniyim ama Nehirleri evime yerlestirmek icin herseyi yaparim》
diye düsünürken babamin sesi beni düsüncelerimden ayırmıştı.Er: " Oğlum, Oglum lan Emir duymuyor musun beni?"
E: "ha buyur baba düşüncelere dalmistimda pardon."
Er: "Oglum madem durum böyle neden arayip haber vermedin ya?"
E: " Baba ne yapayim üzüntü üstüne üzüntü yasadik sabaha kdr aklima gelmemisti, sen Gül ablaya söylesende benim Villayi hazirlasa en azindan yerleşmeleri için. Bu arada sadece Nehir ve Nil gelebilcek Sadi Amca hala Yoğun bakımda hala."
Er: " Yok Oglum Senin Villaya degil Bizim Köşke getir onlari Yanliz Kalmasinlar onlarda Bizim aileden Sayılır onlarin Odalarini Şebnem hazirlatti bile telefon Hoperlördeydi o yüzden duyar duymaz sevgilere haber verdi kap kizlari getir bize bu arada aferim Oğlum hep zor durumda kalanlara el uzat sana yakışanı yaptin Gurur duydum seninle."Telefonu kapatmistim iceri gecmistim telefona baktigimda 7 dk boyunca konusmustuk Nehire ayip olmustu ya.
E: "Nehir Babama Haber vermeyi unutmustum haber verince bize Getir yanliz birakmam onlari dedi."
Nil: "Cok sagolun, Emir Abi sizede yük olduk. Ailecek sahip ciktiniz bize bu devirde bunu Akrabalar bile yapmaz."
E: "Lafi mi olur be Nil'cim."
N: " Nil haklı Emir cok minnettarız size."Arabaya gidip Nil'e oturmasi icin yardim etmistik ben tekerlekli sandalyeyi bagaja koyarken bir eli omzumda hissetmiştim kafami çevirdiğimde ise Nehirimi ağlarken görmüştüm sarildim ve ona "Nil görebilir güçlü ol ve lütfen ağlama seni böyle görmek beni paramparça ediyor" dedikten sonra Sol Omzuna bir öpücük kondurmustum ve bir elimle çenesini tutarken diğer elimle göz yaşlarını siliyordum. Nehirin o Gece kadar Karanlik gözlerinde sanki kayip oluyordum. Nil'in seslenmesi ile kendime gelmistim.
Nil: " Ablaa, Ablaa Allah kahretsin ya Annemizin Fotografini unuttum odamda."
N: " tmm gülüm hemen alıp geliyorum"
Diyip eve girmişti bende pesinden gitmistim tabi, eve bir bakışı vardi içimi parçalayan tabi kolay mi büyüdüğün evden atilmak.
Elinden tutmustum fotografi almıştı bile, odasinin Bir köşesindeki duvara bakmıştı orda Annelerimiz Boyumuzu ölçer yazarlardi mesela
Nehirin 3.cü yaş günü ölcüp iste 95 cm diye yazarlardi. Ne anilar yaşamıştılar oysa ki burda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡》Üzgünüm Sevgilim《♡
RomanceBitti, hikayedeki esas Kız esas Oğlanı terketti. Hazar Ergüclü - Nehir Yilmaz Çağatay Ulusoy - Emir Türker Ece Yasar - Nil Yilmaz Kubilay aka - Akın Türker Çağan Efe Ak - Doğu Türker