"La naiba"
Vocea obosită a lui Jungkook a deranjat liniștea din cameră. Cu ochii încă închiși își întinse mâna spre telefonul de pe noptiera din stânga lui,apucând telefonul cu o mișcare simplă. Îl potrivi mai bine între degete,apăsând pe micul buton de pe partea dreaptă a mărginii telefonului. Pupila in sfârsit a găsit lumina seacă a răsăritului,privind încruntat spre telefon. Nu se aprinsese cu toate că apăsase deja pe buton. Se sprijini în cot și își presă degetul arătător pe lateralul mobilului. Încă nimic. Scoase cablul încărcătorului din telefon si trase de fir în sus. Capul de încărcător ce trebuia să stea în prelungitorul de sub pat acum stătea în mâna brunetului ce il privea cu ochii mijiți,nervos. Aruncă telefonul cu tot cu încărcător jos din pat,scoțându și corpul din pătură. Stătea pe marginea patului,picioarele-i putind deasupra podelei. Își trase o palmă peste față,frecându și ochii după. Luându si papucii in tălpi merse la bucătărie uitându se la ceasul din perete. 9:37. Iar întârziase.
"La naiba!"
Primul lucru pe care l a făcut a fost să se întoarcă în cameră. Se uita in dulapul aproape gol,nehotărît ce să poarte. Își trase o pereche de pantaloni de trening peste boxerii negri și își îmbracă tricoul din coșul de rufe. Îl purtase ieri,o m ai putea face o zi. Tenișii murdari il așteptau lângă ușă ca in fiecare zi. 9:45. 'e naiba cu asta. Închise ușa imediat ce ieși și o luase la fugă spre benzinărie. Picioarele îi erau forțate să se miște în timp ce durerea de cap se extindea peste tot. Se oprise pe loc cu un mic scârțâit dintre teniși și pietriș. Își sprijinise capul in palme, oftând zgomotos. Nu trebuia să bea. Nu trebuia să meargă la petrecerea aia nenorocită. Durerea din zona capului era mai mare,simțea la propriu cum capul ii era străpuns de ceva metalic,ascuțit,iar privirea i s a încețoșată. S a dat în spate până a atins peretele dur,trântindu și corpul cu putere de el. S a așezat în fund,apăsând cu dosurile palmelor pe tâmple,un ținut ascuțit cuprinzându l. Își deschise ochii până la jumătate,căutându și ghiozdanul pe trotuar. Inima îi exploda in cutia toracică si mainile ii tremurau. Se târâse până la el,încercând stângaci să desfacă buzunarul aflat sub bretele. Scoase de acolo o mică pungă,luând una din pastilele albe din înăuntru, înghițind o fără apă.
"Gata,Jungkook,a trecut. Nu te panica,va fi bine." Se consola singur,inspirând adânc aerul ușor rece. Era okay acum. Durerea va trece,inima va reveni la bătăile normale iar sângele din jurul lui va dispărea. Era bine. Nu era acolo,era in siguranță. Imediat cum și a revenit s a ridicat de jos și a luat o din nou la fugă,ajungând intr un final. Șeful său stătea în spatele tejghelei vechi,bătând cu piciorul in mod repetat in podea. Clopoțelul a sunat deasupra lui Jungkook,atrăgând atenția bărbatului.
"O,te ai gandit să apari,nu i așa?" Tonul său era unul răutăcios.
"Îmi pare rău." Își puse ghiozdanul lângă scaun,pe jos,luând locul șefului.
"Din nou,Jungkook?" Bărbatul a expirat amuzat, ridicând o sprânceană.
"Aveam din nou o criză, nu i vina mea." Se juca cu mâinile sale,privind în altă parte decât la șatenul ce stătea în fața sa cu un zâmbet tâmp pe chip.
"Ai visat sau s a întâmplat pur si simplu?"
"A fost pe drum,aseară am băut ca măgarul și am adormit plângând iar de dimineață m am trezit cu o durere de cap. Aveam de gând să mă liniștesc acasă,dar m a luat valul și gândul mi a zburat la ce s a întâmplat atunci și..m am panicat." Aproape că îi dăduse lacrimile,ștergându și mâinile de sânge pe pantaloni agresiv.
"E transpirație." Șatenul il întrerupe,aducându l la realitate.
"Am luat o întreagă.." vocea i s a auzit din nou,spărgând liniștea din cameră. Ochii celuilalt i s au mărit.
"Jungkook,nu!" L a apucat de umeri,zguduindu l ușor. "Nu" cuvintele i s au bușit de față lui Jungkook.
"M am grăbit! La naiba eram in mijlocul drumului." A îndepărtat greutatea de pe umerii săi,întorcându se cu tot cu scaun in partea opusă.
"Dar-" Clopoțelul sună din nou,dezvăluind doi băieți in jurul a 19-20 de ani.
"Cu ce vă ajut?" Jungkook își luase fața zâmbăreță,zâmbind spre cei doi.
"Un pachet de țigări și ce am luat de afară." Îi răspunde unul dintre ei,întanzându i cardul său. Jungkook îl luă,punându l deasupra aparatului,pe ecranul mic apărând suma totală a ce luaseră cei doi. Îi dă pachetul cu cardul inapoi,cei doi mulțumindu i,ieșind afară. Bărbatul il privi din nou pe Jungkook,oftând și ieșind pe ușa din sticlă, declanșand iar clopoțelul, lăsand in aer un "baftă!".-822 cuvinte