---
• Bir korku filmi izledi ve yatma zamanı gelince kendini 5 kat örtüye sardı.
• Baji'ye Drakula'ya benzediğini söyledi.
• Emma'ya Draken'in tüm utanç verici anılarını anlattı.
• Sırf tepkisini görmek için "Emma'nın bugün bir erkek arkadaşı olduğunu biliyorsun Draken" der gibi olurdu.
• Shinchiro'nun garajında oynarken yanlışlıkla bisikletlerini devirdi.
• Bir sokak kedisi buldu ve adını "Terlik" koydu.
• Emma'nın yemeklerini dört gözle bekliyor.
• En temel kıyafetlerini giyiyor.
• Kafasına bir parça spagetti bantladı ve Emma'ya "Bak, Draken" dedi.
• Çocuklarla arası gerçekten iyi.
• Dişçi ona çürüğü olduğunu söyledi ve Mikey "Bu makinenin doğruyu söylediğini nereden biliyorsun?" dedi.
• Mikey, Mitsuya'ya ona yeni bir saç kesimi yapabileceğini söyledi ama onun yerine ona yeni bir kel nokta verdi.
• Shinchiro'ya boyun çok uzun olduğu için bir kız arkadaş edinemeyeceğini söyledi.
• Kendini Thor'a ve Baji'nin Loki'ye benzediğini ikna etti.
• Alışveriş arabasıyla Draken'nin bileğine vurdu.
• Toman grup sohbetine tuhaf fotoğraflar gönderir.
• O ve Draken Emma'ya kızlarla nasıl konuşulacağını sordu.
• Draken'e Emma'nın kalbini kazanmanın en iyi yolunun onu kıskandırmak olduğunu söyledi ve bunu yaptığında Emma onu tokatladı.
• Emma'nın eğlenmesi için makyaj yapmasına ve peruk takmasına izin verdi.
• McDonald's çalışanlarına bilerek zor anlar yaşattı.
• Takemichi'ye şaka olarak Hina'nın bekar olup olmadığını sordu ama Takemichi ona vurdu.