Darla'nın pov
Her zaman ki gibi Tiktok'a girdim ve tabii ki de Mavka'nın hesabını kontrol ettim. Fakat gördüklerim karşısında gözlerim dolmuştu.... Mavka ve o sigaracı Mike sevgili olmuşlardı. Ağlamaya başlayıp video'yu hayvan zulmünden reporladım.
Birkaç saat sonra mental olarak çökmüş ve bitmiş olarak Tiktok izlemeyi bıraktım çünkü her yer Mavka ve Mike'ın editleriyle doluydu. Gözlerim şişmişti ve güzelim sesim kısılmıştı. Çok bitkindim.. Fakat buna karşılık olarak video çekmem gerekiyordu. O yüzden hemen ses kaydetmeye başladım.
"Hepinize merhaba arkadaşlar, duyduğunuz gibi sesim o kadarda güzel çıkmıyor çünkü birkaç gündür çok kötü olaylar yaşıyorum :,("
"O yüzden bana biraz zaman vermenizi isteyeceğim"
"Umarım beni anlamışsınızdır birkaç günlüğüne görüşürüz! :,3"
Video'yu attığım gibi yatıp uyudum, çünkü Mavka'nın tepkisini çok merak ediyorum umarım birşeyler yazmıştır ^^
Sabah
Sabırsızlığımdan sabah 8.30 gibi uyandım. Ama bu sefer direkt Tiktok'a girmedim hatta telefonuma bile dokunmadım. Güzel bir rutin yaptım duşumu aldım kahvaltı ettim ve sonrasında Tiktok'a girdim.
Arama butonuna "dolliepoppy" yazdım. Ve profiline girdim.
Düşündüğüm şey çok farklı bir video'du.
Fakat gördüklerim karşısında şok olmuştum..
M-Mavka ve Mike B-BULUŞMUŞ....
El ele tutuşup video çekmişler bide....aciz köpekler
Yani... e-en azından öpüşmemişler... umarım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marla
Fanfictionben darla buda benim pngtuber hikayem bir kiza asik oldum.... ama sevgilisi var😒😒 o yuzden onu sevgilisinden ayirdim (ilk marla kitabi galiba hahahahhaha) /j