"Yani Taehyung seni aldatıyor öyle mi? 5 yıllık kocan seni aldatıyor." Dedi yüzüme şaşkın ve üzgün ifadeyle bakan Chaeyoung.
"Evet Chaeyoung, 5 yıllık kocam beni aldatıyor." Dediğimde ağzından titrek bir nefes döküldü. O da en az benim kadar şaşkındı, ne diyeceğini ya da ne yapacağını bilmiyordu.
"Peki sen bu konuda ne yapacaksın? Çocuklar ne olacak?" Kafamı sağa sola sallayarak cevap verdim ona. "Çocuklar benimle kalacak. Çünkü onların artık benden başka kimsesi yok. Ayrıca.. Bu konu hakkında hiçbir şey yapmayacağım."
Bu cümleyi kurduğum an ağzında ki henüz yutulmamış olan birayı püskürtmüş, "Ne?" Demişti yüzündeki şaşkın ifadeyle.
"Doğru duydun Chaeyoung, hiçbir şey yapmayacağım. Sadece ona acı çektirmek, onu yok etmek istiyorum. O farkında olmadan." Derin bir 'oh' çektiğinde yüzündeki şaşkın ifade yok olmuş, aksine sinsi bir ifade almıştı. "Şeytanlık diyorsun yani, sevdim bunu."
Ona gülümsedim. "Şeytanlık sayılıyor mu bilmiyorum ama, amacım şimdiden belli, bu yüzden rahatım. İstediği kadar o kadını altına alabilir. Hatta onunla evlenebilir de. Umrumda değil."
"İşte sana bu yüzden hayranım Lalisa Manoban!" Gülümseyerek elini yumruk yapıp havaya kaldırmış, 'çak' yapmamızı bekliyordu. Bende elimi yumruk yapıp ona karşılık vermiştim. "O henüz diğer Lalisa'yla tanışmadı. Ben ona çok yüz verdim Chaeyoung, şimdi yüz verme sırası onda. Zamanı gelince onu tuzağıma düşüreceğim."
İkimiz biraz daha sohbet ettikten sonra Chaeyoung'un telefonu çalmış, "Jungkook gelmiş olmalı, seni sonra ararım Lalisa." Demişti. Başımı onaylarcasına sallamış ve onu geçirmiştim.
Ben ise düşüncelerimle baş başa kalmıştım.
Hâlâ aklım almıyordu. Benim tanıyıp sevdiğim adam nasıl böyle bir pisliğin altından çıkabilirdi. Ben yıllar boyunca mutlu bir evliliğimiz olsun diye çaba sarf etmiştim fakat o belki aylarca belki yıllarca beni aldatıyordu. Benden bu kadar çabuk mu sıkılmıştı?
Her şeyi geçtim, çocuklarımızı bile düşünmemiş miydi? "Çocuklarım benim için çok değerli." Çocuklarına verdiği değer bu kadar az mıydı?
Gözyaşlarım akmayı bekliyordu. Fakat akmasını istemiyordum. Ona değmezdi bu gözyaşlarım, o benim gözyaşlarımı bile hak etmiyordu.
Kapıdan gelen anahtar sesini duyduğumda hemen akacak olan gözyaşlarımı silmiş, önümde ki yarım kalmış birayı kafama dikip tezgâhın üstüne koymuştum.
"Bebeğim, sen uyanık mıydın?" Her zaman ki gibi 'arkadaşıma gideceğim, işlerim var' bahanesiyle evden çıkıp gecenin geç saatlerinde gelen Taehyung'a çevirdim vücudumu. "Chaeyoung ile kızlar gecesi yaptık, o yüzden uyanığım." Bir süre yüzüme inceledi ve bana doğru yaklaşmaya başladı. Bende kendimi tezgâha yaslamış bana gelmesini bekliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i did something bad
Fanfictionlalisa manoban, kocası kim taehyung'un onu aldattığını biliyordu. 140622 kim taehyung & lalisa manoban.