•Epilógus•

41 4 6
                                    


☆Valentina☆

Tina vagyok, 24 éves és éppenséggel single, hacsak a legjobb barátnőmmel kötött házasságot nem nézzük akkor, igen, single vagyok. Nekem ez így teljesen Oké. Még a családommal élek, tudom, hogy már rég nem kéne, de mentségemre szóljon, hogy ehhez ők ragaszkodtak ennyire. Azt mondják, hogy így nagyobb biztonságba vagyok. Azt szerintem elfelejtették, hogy én sehol sem vagyok biztonságba. Oké az őrök, a kamerák és a biztonsági rendszer megvéd egy szintig. De ha valaki nagyon az életemet, vagy engem akar, hát akkor átlépheti az a bizonyos szintet. Nem egyszer fordult már elő, de szerencsére én is kapok/kaptam kiképzéseket és meg tudom magamat védeni.
Testvérem nincs, vagyis van, de mégsem... Anyukám elvetélt. Ennek már 7 éve. Ezért is akar mindentől megóvni, nehogy engem is elveszítsen. Azt sem akarta, hogy én is beszálljak a maffiába és az apukám alatti rangba legyek. Apukám a feje a maffiának. Neki abszolút mindenre van kihatása, de nekem is. Csak mondjunk egy nagyobb akcióhoz apunak kell a beleegyezése. Általában mindketten megyünk terepre, azaz átvenni az árut illetve 1-2 piszkos dolgot elvégezni. Ez nálunk úgy megy, hogy apukám először kihallgatja a túszt, majd ha nem mond semmit, akkor jövök én. Ez ilyen jó zsaru, rossz zsaru. Nyilván én vagyok a rossz. Ha nekem sem mond semmit, akkor jöhet a kínzás. Egy kicsit itt megvágjuk, egy kicsit ott. Nekem eddig mindig sikerült információt szereznem. Ezek után megöljük. Ez az izgalmasabb része az egésznek. A másik a papírmunka. Azt nagyrészben apa csinálja, de én is besegítek, ha kell. Aztán ott van meg az a része, mikor gondolkodni, nyomozni kell. Ezeket nem szeretem, mert csak akkor kell ezekhez folyamodnunk, mikor nem megy valami egyenesen. Például nem érkezik meg az árú. Volt már ilyen. Akkor mindig Ryan és Jony lép előtérbe. Ryan a kamera felvételeket nézi át. Jony pedig keresi a nyomokat. Jó ezt most ilyen nagyon tágasan mondtam el, de majd úgyis megtudod.
Anya nem szerette volna, ha én is belekeveredek és ebből nagy viták is voltak, de végül itt vagyok. A Kingsley maffia második vezetője, Eduard Kingsley lánya.
Anyáék nem csak az eggyütt lakásban voltak megrendíthetetlenek, hanem a pasi szerzésben is. Millió maffia vezérek fiaival találkoztam már, de egyiknél sem volt meg az a bizonyos tűz. Apáék most összefognak egy ügyben egy másik maffia családdal, remélem nincs nekik valami rokonuk akivel megint anyáék randit szervezhetnének....

2022.06.15

A legédesebb bosszúWhere stories live. Discover now