Csütörtök
Tegnap este hamar elaludtam, ugyanis nagyon sokat kellet csesződnöm a papírmunkákkal, hogy mára ne maradjon szinte semmi, és ebben nagyon elfáradtam. Mivel mára csak az áruszállítással járó papírokat kellett rendeznem, ráértem kelni 9:30-kor. Nem mondom, hogy nem tudtam volna tovább aludni, de hát hív a kötelesség.
Anya szombaton tart egy bált itt a házunkban és teljesen be van zsongva. Az esze csak a díszítésen jár, hónapok óta ezt tervezi. A családunknak nagyon fontos lesz ez a nap, ugyanis több maffia család is itt lesz, akikkel a jó viszonyt szeretnénk megtartani. Nem hiányzik, hogy plussz ellenségeket gyűjtsünk, mert igen, vannak ellenségeink. Nagyon sok. A Kingsley családot mondhatom a legnagyobb maffiának Los Angelesben.
Felkeltem, lecsekkoltam a telómat és dobtam egy gyors zuhanyt. Felhúztam egy fekete spagetti pántos crop toppot, egy felskiccelt fekete szoknyát és egy blézert. A hajamat hagytam, hogy a vállamra omoljon, majd felhúztam egy fekete magassarkút és fogtam egy táskát is.
Lementem és láttam, hogy a többiek is már fennt vannak.
- Jó reggelt kislányom!- Köszöntött az anyám nagy mosollyal.
- Jobbat!- mondtam, majd megöleltem.- Hogy áll a díszítés? Kell valamit segíteném? Venni valamit, vagy ilyesmi?
- Köszönöm jól megy! Nem kell már semmi, de azért köszi! Reggelizel?
- Nem, majd beugrok egy pékségbe.
- Okes! Mennyi munkád van mára?
- Nem sok. Tegnap megcsináltam a nagyját. Ma csak az áruval kapcsolatos dolgokat kell megcsinálnom.
- Rendben. Büszke vagyok rád, hogy iylen felelősségteljesen tudod végezni a feladatod!- Adott egy puszit a fejemre
- Köszönöm. De most mennem kell.-mondtam, majd elindultam.- Jaj, amúgy apa merre van?- torpantam meg.
- Azt mondta dolga van
- Ja rendben. Na szia, szertelek
- Én is téged!
Kimentem, beültem a fekete Jeep-be, és a kapu előtt megállva vártam, hogy kinyissák az őrök.
- Jó reggelt asszonyom!- Köszöntött Charlie, az eggyik biztonsági őr.
- Viszont kívánom, Charlie!- Mosolyogtam rá. Mindenkivel jó viszonyt ápolok. Van amikor kemény vagyok, de azt is kell.
Kimentem a kapun és elkanyarodtam balra. Pont útba esett a kedvenc pékségem, a Margaret Bakery. Az idős asszony még akkor nyitotta a kis pékségjét, mikor én 3 éves voltam. Igen, rég volt már.
Leparkoltam a kocsim, majd bementem. A fejem fölötti kis csengő jelezte. Köszöntem, és megnéztem a kínálatot. Egy kakaóscsigára és egy pogácsára jutottam. Kifizettem, kimentem és miközben vezettem, eszegettem a pogácsámat.
Apa hívott. Rácsatoltam a kocsi hangszórójára.
- Szia! Mizu?- kérdeztem
- Szia! Semmi különös, ha úgy vesszük.- mondta, kicsit fura volt nekem, mert nem szokta ezt mondani.
- És, ha nem úgy vesszük?- kérdeztem bolondosan.
- Hát akkor.. nem is tudom, hogy fogalmazzak.
- Csak mond kerek perec. Nagy baj van?
- Nem, nincs baj. De szerintem nem fog neked tetszeni.
- Na ki vele.
- Rendben. Te akartad. Szóval, mondtam ugye, hogy van a másik maffia család.
- Igen?
- Na és, van egy veled egykorú fiúk. Oké egy évvel idősebb, de a lényeg meg va-
- Nem fogok hozzá menni!- vágtam bele a mondandójába.
- Nem is erre gondoltam- mondta, majd hozza tette halkan, hogy- még...
- Na Mond akkor. Mindjárt oda érek az irodához.
- Jajjjj... akkor sietnem kell. Ne lepődj meg, de még valaki irodája lesz abban az épületben.
- Kié?- kérdeztem idegesen.
- A Mayer család fiáé....
♡~~~~~~~~~~♡~~~~~~~~~♡
2022.06.19.
YOU ARE READING
A legédesebb bosszú
RomanceKét maffia család története, ami legfőképpen Valentina Kingsley és Alexander Mayer ellenszenvéről ,,híres". A két vezér gyermekeit a sors egyre közelebb hozza egymashoz. Vajon ez mihez vezet?