(2. bölümün devamı)
Eklos: Ah diyeceğin bu kadarsa Sol, yapmam gereken daha önemli işlerim var. 😒
Lord Sol: E-Eklos lütfen...
(Aoki kurtulmaya çalışıyor)
Eklos: Sol artık bizi rahat bırakabilir misin küçük hanımla özel bir konu konuşmamız lazım.
(Eklos bir portal ile Lord Sol'u başka yere gönderir.)
Eklos: Sonunda yanlız kalabildik. Bu anı çok uzun süredir bekliyorum.
(Eklos Aoki'ye doğru yürüyor)
Aoki:.... (içinden) artık bişey yapmalıyım... ben... ne yapabilirim ki?
Eklos: Ahhh şu an ne yapabileceğini düşünüyorsun değil, mi?
Aoki:...
Eklos: Ama sen çok daha fazlasısın... içinde bir yerde... bir öfke, bir karanlık, bir... kaos var... hissedemiyor musun?
Aoki: Hissettiğim tek şey-
Eklos: Özlem değil mi?
Aoki: B-ben...
Eklos: Arkadaşlarını özlüyorsun ama onlar sensiz tunruva bile yapıyorlar. 🙂 ve... seni pek özlemiş gibi değiller...
(eklos gücüyle bir görüntü gösterir)
Aoki: A-ama... ağh beni üzmeye çalışma artık! hem neden bunları yapıyorsun? Sol ile kimden söz ettin? 🤨
Eklos: Ah seni zeki sanırdım. 😏
Aoki: Bi dakika ama... nasıl?! Yani neden? neden ben?
Eklos: Geçmişin hakkında bişey hatırlıyor musun?
Aoki: B-Ben...
Eklos: hmm Keryon haklıymış büyü gerçekten etkili...
Aoki: Ne büyüsü?! Burada neler oluyor???
Eklos: kafanın karışması normal... ama şimdilik bunları bilmen önemli değil, önemli olan şey artık gerçek doğanı gerçekten kabul etmek?
Aoki: Cidden yine mi? 🙄 darkan yada kaos? 🤨
Eklos: İkiside değil, sen bir melezsin, saf ışık ve saf karanlığın melezi. 😇😈
Aoki: Orda dur bakalım, ben sadece ışık gardiyanıyım daha fazlası değilim. 🤨
Eklos: daha fazlası olmak istemez misin? hayır deme seçeneğin yok zaten öylesin. Aslında... sana ışığın ve karanlığın ana gardiyani koruyucusu ve efendisi denebilir. Ama sanırım adını tercih edersin değil mi?
Aoki: Ağh sana inanacağımı sanıyorsan fazla yanılıyorsun... hep neden sadece ışık demiyorsun 'saf' başa gelince farklı bir anlam mı çıkıyor? 🤨
Eklos: Sayılır, karanlık deyince kaos veya darkan olabilir ama saf karanlık bütün karanlık çeşitlerini kapsar.
Aoki: kanıtın bile yokken neden inanayım?
Eklos: yanlış, kanıtım var.
Eklos: Darkan olduğun zamanı hatırlıyor musun? İzlemeyi en çok keyif aldığım zamanlarından biriydi.
Aoki: .... h-hey bu bişey kanıtlamaz!
Eklos: çok yanlış! pekala, anlındaki işaret onuda hatırlıyorsundur, ve o bir darkan sembolü değil.
Aoki: Ama Voidus, Omega enerjisi...
Eklos: Hayır, hiç biri seni etkilemedi sadece voidus onu aktif etti.
Aoki: Ama nasıl?! o neydi o zaman?! Beni voidus kontrol etmiyor muydu?!
(Eklos aoki'nin öne gelmiş saçlarını düzeltir)
Eklos: Pekala, neden ona sormuyorsun? 😈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fan yapımı gormiti 4. sezon
FanfictionBu benim kendi hikayem. İlk defa yazacağım, ayrıca yazım yanlışları olabilir. Hikayeye sadık kalmaya çalıştım, biraz kendi fikirlerimide ekledim. Umarım beğenirsiniz.