Dream je dvaceti jedna letý závodník. Ma drahé auto na které šetřil několik let. Patří mezi nejlepší nejlepší závodníky.
Poslední dobou se Dreamovi moc nedaří v životě, protože mu před pár lety zemřeli rodiče. V závodech mu to pomohlo, ale jinak moc ne. Zároveň se mu nedaří najít někoho do vztahu a přátel taky moc nemá.
Po dalším vítězství v závodě se rozhodl, že pojede do klubu. Do strip klubu. Ale nikdo o něm nevěděl že je tajně na kluky. Vždycky se mu líbilo jenom kluci. A tak zajel do gay clubu.
Když vešel dovnitř, sedl si k nějakému stolku a chvíli tam seděl. Nejprve mu to přišlo nudné. Ta atmosféra, ti lidi, prostě všechno. Dokud k tyči nepřišel mladý kluk.
Vypadal na něco kolem dvaceti let. Byl vysoký něco kolem 170 cm. Vlasy měl krátké a tmavé, tmavé oči a nádherný úsměv. Dreamovi se líbil. Ale jakože hodně.
Neznámý a sexy kluk se začal točit kolem tyče a skákat na ni. Někoho takhle ladně se pohybovat kolem tyče Dream ještě neviděl.
Hned potom co neznámý klučina skončil si šel sednout k baru a objednal si drink. Dream neváhal ani vteřinu a běžel hned za ním
Sednul si vedle něho a hned s ním začal flirtovat. Klučina se jen otočil a podíval se mu hluboko do očí. „Videl jsem tě, opravdu ti to jde. Kde jsi získal takový talent? Nebo je to jen těžká práce?" zeptal se Dream kluka vedle něho. Ten ale na něho jen zíral a prohlížel si ho. Taky se mu zamlouval, tak aby ne. Vždyť vedle něho sedí vysoký, svalnatý blonďák co závodí a je slavný.
Klučina Dreama nevnímal a jen si ho s úsměvem prohlížel. „c-c-co p-promiň. J-já nevím asi je to přirozeně od přírody " řekl klucina. Dream se pousmál a řekl: „nestyď se, jsem C- říkej mi Dream prosím. A ty jsi??" „já tě znám! Ty jsi ten závodník! Já jsem George, těší mě"
Po chvíli se George chytl do konverzace a začal s dreamem taky dost flirtovat. Možná byl jen nalitej, ale nikdy nevíš. Potom na Dreama začal i sahat jako, hladit a tak dále.
Objednávali si další a další drinky, až George chytl Dreama za ruku a pošeptal mu do ucha „pojď, budeme si hrát". Dream se usmál a šel tam, kam ho George vedl. Byl natěšený. Nakonec došli do zákulisí kde se pustili a George přitlačil Dreama ke zdi...
So tohle je dneska všechno. Budu se snažit vydávat kapotou každý den, ale tohle je hodně krátký příběh co bude tak na pět Kapitol (zhruba) no takže tak. Zatím bye užijte si nový příběh<3
ČTEŠ
★ DRIVE, THEN RIDE ME ★ -czech dnf ff<3
FanfictionDream je závodník. Má opravdu drahé auto a rád s ním flexí. Jednou ale zajde do klubu kde potká lásku. Uzavře s nádherným striptérek z klubu sázku o krásný zážitek. Kdo však ví? třeba to bude tragédie....