Když George přitlačil Dreama ke zdi, Dream byl trochu zaskočený, jakou má George sílu.
George se na něj podíval dost zajímavým pohledem a hned ho začal líbat. Dream si to užíval na maximum. Vjel Georgovi rukou do vlasů a George mu hladil záda.
Potom se George přesunul na Dreamův krk a Dream začal slastně vzdychat. George mu začal dělat výrazné cucfleky.Dream už Georgovi začal sahat pomalu pod tričko nebo aspoň tu věc co vypadala jako tričko. Ale George ho zastavil a přestal mu líbat krk.
„ne, ne,ne.. teď nic nebude zlatíčko. Ty jsi říkal že jsi závodník, že?" zeptal se George a Dream mu hned odpověděl. „J-jo. Proč?"
George se od Dreama odtáhl a skřížil ruce na hrudi a povídal: „ No mám pro tebe návrh. Co kdyby jsi vyhrál příští závod, tak by jsme si to rozdali klidně rovnou v autě, sexouši"
Dreamovi se nabídka líbila. George mu připadal opravdu sexy. „A co když nevyhraju?" „Tak ti dám jen pusinku na čelíčko a už se nikdy neuvidíme"
Dreama to trochu zaskočilo, ale konečně se mu někdo líbil. „Tak platí„
George se usmál a dal Dreamovi pusu. „Dáš mi číslo prosím?" zeptal se a Dream mu ho dal.
Potom už šli jenom na pár minut pokecat na bar a pak se šli rozloučit. „Tak se měj sexouši a vyhraj to kvůli mě" a dal mu pusu na čelo. „Jasně napíšu ti a nezapomeň kdy je ten závod!" a nasedl do auta, zamával Georgovi a odjel.
Když přijel domů šel jenom do sprchy a šel si pustit nějaký film.
Když si lehl a zapnup si film, začal přemýšlet nad Georgem. Jak může být někdo tak nádherný a sexy. „ musím ten závod vyhrát". Dokoukal se na film a šel hned spát.
Yo dneska je kapitola dřív protože nevím jestli budu stihat So tady to je.
Užijte si to <3
ČTEŠ
★ DRIVE, THEN RIDE ME ★ -czech dnf ff<3
FanfictionDream je závodník. Má opravdu drahé auto a rád s ním flexí. Jednou ale zajde do klubu kde potká lásku. Uzavře s nádherným striptérek z klubu sázku o krásný zážitek. Kdo však ví? třeba to bude tragédie....