"Heyy meii kalksana saat kaç oldu işe geç kalıcaz"diye sevgilime söyleniyordum ama sevgilim o kadar odun ki asla beni dinleyip uyanmıyordu ve benim yataktan kalkmamada izin vermiyordu her ona seslendiğimde belimi daha sıkı kavrayıp başını boynuma sürtüyordu ah bu kız beni çıldırtmak üzere en sonunda sinirlenip kafasın vurdum"bana bak bir daha kalkmazsan koltukta uyursun"dedim gibi hemen belimi bırakıp yataktan kalkıp söylenmeye başladı "ya yuri sen beni hiç sevmiyorsun ne var biraz daha sevgilimle uyusam ne olurki iş yeri bana ait biraz geç gitsek ne olur"diye söylenmeye başladı ama beni hiç düşünmüyordu o oranın sahipi ben ise asistanım işime zamanında gitmem lazım gider çalışanlara haksızlık olmasın diye ve birde çalışanlar bizim sevgili olduğumuzu bilmiyor gizli ilişki yaşıyoruz evet tam olarak oyle ben düşüncelere dalmışken mei bi anda beni belimden tutup kucagına oturmamı sagladı ve konuştu"güzelim birazcık benimle ilgilen düşüncelere daldın bi saatir sesleniyorum burda sevgiline günaydın öpücüğü yok mu"dedi o benim opmeye kıyamadıgım dolgun pembe dudakları büzerek bana baktı ama ona sinirliydim"sana öpücük felan yok sana sinirliyim saatlerdir seni uyandırmaya çalışıyorum"diyerek kucağından kalkmaya çalıştım ama o bi anda beni belimde sıkıca kavrayıp kendine bastırdı ve bi yandan gelimi bi yandan uyluğum o tarafları okşamaya başladı "ahh~dur vücudumun hassas oldugunu biliyorsun ahh ugraşma benlemm~"diye zevkten yerimde duramazken o sinsice sırtıyordu ah niye bu kadar sexsi ve güzel o bakışları beni dahada azdırıyor ama işe gitmemiz lazımdı ama benim sevgilim durmuyor devam ediyor en sonunda onun dudağına yapıştım o opmeye doyamadığım dudakları yercesine opuyor emiyor yalıyordum mei en sonunda ikna olup beni bırakmıştı içimde "oh sonunda bitti"dedim sonra kahvaltı hazırlamaya aşıgıya indim bile bile kalcamı sallıya sallıya gittim onu zorlamak için o ise arkamdan bağırdı "O KALCANI BİLE BİLE SALLAMA" diye üst kattan bana bağırdı bende gülerek kahvaltıları çıkartım çok bir şey yapmadım zamanımız yoktu bi yumurta kırdım mie ise duş alıp hazırlanıp aşıgıya indiği gibide o ince uzun parmaklarıyla elini belime doladı sonra boynuma bir opucuk bıraktı masaya oturdu arkasından bende oturuyordum sonra kıyafetlerimi gitmeye yukarı çıktım mei arkamdan sinsice geldigini bilmeden üstümü cıkartım sadece iç çamaşırlarım kaldı dolapın karşısına geçip mini siyah bi dar etek üstünede siyah bir korse aldın tam etegi giyeceğim zaman kalcama bir şaplak yedim sonra mei konuşmaya başladı"bana bak beni iş yerinde azdırmak mı istiyorsun rahat dur azıcık biliyorsun iş yerinde seni bekar olarak biliyorlar ve benim karım güzelliği fazla göze çarpıyor ve çok dikkatsiz davranıyorsun o minicik giydigin dar etek butun kalcanı gösteriyor buda beni kıskançlıktan kudurtuyor eger rahat durmasan seni iş yerinde cezalandırırım kedicik"diyip bana arkadan sarılmayı bırakıp aşıgıya indi ah bunun tatlı kıskançlıkları beni bitiyor cok tatlı bir sevgilim var ama ben rahat durucak mıyım hayır ehehhe sevgilimi kıskandırmak cok hoşuma gidiyor bu aklımda yaptıgım sinsi planla aşıgıya indim biricik sevgilim aşıgıda arabaya yaşlanmış beni bekliyordu bende naif yuruşumle o ise bana hayranlıkla bakıyordu yanına geldigimde her zamanki zarafeti ve ince goruşuyle kapımı actı poncik poncik her gecen gün dahada aşık oluyorum ah oda arabaya binip bizim şarkımızı açtı yani "Carla Morrison söylediği Disfruto" şarkısını açtı bu şarkı mei ile cıktıgımız gun ona armağan ettiğim şarkıydı yol bittene kadar o şarkıyı mırıldandım en sonunda geldigimizde iş yerine girdik.
AGAGAGA İlk defa kitap yazıyorum bu yüzden cok heyecanlıyım bu kitapı aşık oldugum kız yani sevgilimi düşünerek yazıyorum şarkı armağan olayı bize ait tavsiye ediyorum dinleyin çok guzel bir şarkı İNŞALLLAH SEVERSİNİZ BENİ MUAH ÖPÜLDÜNÜZ