Vacanța

61 1 0
                                    

Dimineața m-am trezit cu Aroon în pat, ceea ce a fost puțin incomod, m-am dus la baie să mă spăl pe dinți, dupa am plecat să-mi iau micul de jun.
-îți place dragule?Îmi spune mama.
-Da, e gustos.Îi răspund eu cu bucurie.
                Ora 16:30

-Aroon ia-ți hainele si pune-le într-un bagaj de-al meu, la ora 18:00 plecăm la țară.
-De ce aflu ultimul?Mama nu mi-a zis.
-Trebuia să-ți spun eu dar am uitat.Îi spun eu grăbit.
Ne-am urcat în mașină și am pronit la țară.
-Și ce clasa ești? mă întreabă Aroon.
-Mă duc la facultate în toamnă.
-Te-ai decis la ce facultate vrei să te duci?
-Da, stomatologie, mereu mi-a plăcut.E visul meu.
-Interesant, visul meu mereu a fost să devin doctor chirurg.
Și așa a cuprins liniștea din nou mașina.
Pe la ora 21:07 am ajuns la țară, aici aveam pianul si prietenii mei de cand eram mic.
-Milan du-te și vezi ce fac bunicii tăi.
-Pot sa vin și eu, Milan?Îmi spune Aroon.
-Da..Îi răspund eu nedumerit.
În grădină îl văzusem pe bunicul meu, am vrut să-l salut dar dintr-o dată Aroon mă ia de mână si mă aruncă cu el in piscina de alături.
-Ești nebun?Țip la el suparat, mă udase tot!Nu sunt tipul acela de om căruia îi plang glumele proaste.
Ies din piscină și mă duc să-mi fac un duș.Pe patul meu îl văd pe Aroon.
-Te-ai supărat?Îmi spune acesta.
-Nu, dar nu-mi plac genul de glume, nu te simți vinovat.
Camera unde stăteam noi avea două paturi ceea ce m-a ușurat că nu trebuie sa dormim in același pat, chiar daca casa de la țară era mare, nu avea multe camere.
Nu puteam sa dorm, m-am dus jos și am căutat în frigider lapte.Mi-ma luat lapte și m-am dus în curtea din spate să privesc stelele.

Aroon se așează lângă mine și-mi spune:-Mereu mi-au plăcut stelele, îmi alungă toate grijile

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aroon se așează lângă mine și-mi spune:
-Mereu mi-au plăcut stelele, îmi alungă toate grijile.
În momentul ăla nu avusem chef de Aroon, pot să spun ca nu-l prea plăceam, m-am dus în camera mea și l-am lăsat acolo.Când am ajuns în cameră simțisem o oboseala puternică, m-am îndreptat spre pat și m-a pătruns un somn adânc.
Aroon pășește ușor spre patul meu și mă sărută pe frunte.

TuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum