Yanfei pov
---------------------------------[unknow]
Hejka
Chcesz zagrać w grę?[me]
No dobra
Na czym ona polega?[unknow]
Będę ci w tygodniu dawać wyzwania
A ty musisz je wykonać ;)[me]
dziwnie to brzmi ale okej
Zgadzam sie[unknow]
Okej to do następnego
I jeśli zechcesz możesz mnie nazywać łopatalover[me]
Bardzo orginalna nazwa
Do następnego[łopatalover]
Pa pa ;)---------------------------------
Po tej bardzo dziwnej konwersacji przyjechał autobus do którego weszłam, skasowałam bilet i usiadłam na wolne miejsce.
Wautobusie było dość mało osób co mnie dość zdziwiło bo o tej porze to ludzi jest cała sekta, ale ja nie narzekam
lepiej dla mnieAutobus jechał, jechał i jechał
Nie cierpię jeździć autobusami to straszne uczucie, kiedy od czasu do czasu jakiś menel się na ciebie gapi albo pociągiem.. gdy każą pokazać dowód a ty już się obawiasz że zostawiłeś w domu.Podróż jak podróż, gapienie się w telefon i czekanie aż pojazd stanie na odpowiednim przystanku.
...
Siedziałam na krześle opierając się o szybę i słuchając swoje ulubione piosenki które znajdowały się na mojej playliście "be happy, just like me" w tej chwili leciała piosenka "s3x with a ghost" jako osoba która za bardzo nie przepada za takim stylem muzyki uwielbiam tą piosenkę. Autobus zatrzymał się na randomowym przystanku który szczerze nie interesował mnie za bardzo bo do domu zostały mi jeszcze 2 przystanki lecz mój wzrok przykuł uwagę dwóch chłopaków
Byli to chłopy z mojej klasy: Xingqiu i Chongyun.
Normalnie nie zwróciła bym uwagi na random typów z mojej klasy tylko trochę dziwi mnie że spotykam ich razem i wygląda na to że się dość dogadują. W mojej klasie jest pełno plotek że oni za sobą nie przepadają wręcz nie cierpią, na przerwach nigdy nie spotykam ich rozmawiających razem a 2lata temu Xingqiu dość często robił różne "żarty" które bardzo wkurzały Chongyun'a.Z moich zmysłów wyrwał mnie kierownik autobusu, komunikatem że chyba autobus sie za bardzo zagrzewa i muszą zjechać na bok żeby to przeanalizować. Sam komunikat bardzo mnie wkurzył ponieważ jeszcze jeden przystanek do mojego domu, a nogi mnie strasznie bolą po tej pracy.
Przed odejściem w swoje strony jeszcze raz spojrzałam w stronę chłopaków którzy już wysiedli z autobusu i sprawdzali coś w telefonach, wszystko było by ok gdybym nie złapała kontaktu wzrokowego z Xingqiu, chłop od razu gdy mnie zauważył pociągną Chongyun'a za rękę i pobiegli w stronę parku który znajdował sie po drugiej stronie ulice, jak mam być szczera to trochę mnie to rozbawiło.~Time skip~
Gdy stałam już pod swym blokiem zauważyłam że drzwi wejściowe są otwarte co mnie trochę zdziwiło ponieważ sąsiedzi zazwyczaj nie zostawiali otwartych, ale pomyślałam że pewnie jakaś sprzątaczka zostawiła i weszłam na parter żeby następnie skierować sie do windy. Jak na moje szczęście winda była na piętrze 5 więc musiałam chwile poczekać ale to nie po trwało długo, weszłam do małego ruszajacego sie kawałka złomu(czytaj: winda) i kliknęłam na przycisk 9 jak kurwa nie dało się wyżej, nie no dało bo jest do 10 piętra ale to mnie już nie interesuje.
Jechałam tym śmierdzącym pudełkiem coraz wyżej i wyżej piętra się nie kończyły a te same drzwi przed nosem się powtarzały, postanowiłam się odwrócić i spojrzeć na moją cudowną twarz w lustrze.
Winda stanęła.. teraz się modlić żeby się otworzyła ale na szczęście nie jest JESZCZE aż takim gównem żeby się nie otwierać, wyjęłam klucze z moich wielkich kieszeni w bojówkach(spodniach dla nie widzących) i otworzyłam drzwi które prowadziły do przedpokoju.
Mój przedpokój jest w kolorach biało bladych prawie tak samo jak reszta domu, moja rodzina uwielbia jasne kolory tak samo jak ja. Przywitałam się z mamą która leżała na kanapie w salonie po prawej stronie dość blisko od drzwi i weszłam do swojego pokoju który znajdował się na środku od przedpokoju. Położyłam się na łóżku, włożyłam słuchawki do uszu, włączyłam swą playliste i zamknęłam oczy.
-------------------------------
Ha, ale świetny rozdał, mam nadzieję że wam się podoba tak samo jak mi.
Ps. Zapraszam na moją playliste
CZYTASZ
,,🂹Love Game⚛︎" Yanfei x Hu Tao (Zawieszone)
FanfictionRóżowo włosa dziewczyna dostaje wiadomość od nie znanej osoby z pytaniem czy weźmie udział w grze której się dziewczyna nie spodziewa, nie będzie wiedzieć co się dzieję lecz musi to robić bo podjęła się wyzwania i innaczej wyjdzie na tchórza. Nie zn...