YARDIM

212 5 2
                                    

Jungkook evden çıktıktan sonra, taehyung kurtulmak için bir yol düşünmüştü.

Ama napıçağını bilmiyordu. Taehyung sadece yerde yatıyordu.

Aradan saatler geçer, sabah olur ve taehyung ayak sesleri duymaya başlar, hemen kalkar ve "yardım, yardım edin" diye bağırmaya çalıştı ama ağzı bantliydi.

Ayak sesleri yaklaşıyordu, kapının önünde bir gölge gelmişti. Taehyung kafasını kaldırdığında, lisayi görmüştü.

Taehyung yardım istemişti çünkü jungkook ile çalıştığını biliyordu, kurtarmiycaginida biliyordu.

Lisa küçük adımlarla taehyung 'un yanına gitti.

Ve ellerini ağzını çözdü.

Taehyung "benden ne istiyorsunuz" dedi bağırarak
Lisa "ağzını çözdüğüme pişman etme" dedi
Taehyung "pardon, hala soruma cevap vermedin" dedi sakince.
Lisa"jungkook' a bulaştığın için seni sevmedi, o yüzden böyle davranıyor. "
Lisa" şimdi okula git geç kalma, jungkook sorarsa ben çözmedim. "dedi. Ve ordan uzaklaştı.

Taehyung okula gitmesi gerektiğini biliyordu. Ama yolu bilmiyordu, karşısında bir araba vardı.

taehyung düşündü," kimin olabilir bu"dedi mirildanarak.

Arabaya yavaş yavaş yaklaştı. Camları açıktı kafasını içine uzattı. İnceledi, bir telefon gördü ve elini uzattı, telefonu alıp kafasını arabanın içinden çıkardı.

Telefonu açtığında felix'in fotorafi vardı.

Taehyung düşündü "felix'in telefonu'nun ne işi var burda" diye düşündü. "jungkook onuda mi buraya getirdi?" dedi mirildanarak. Ve taehyung tekrar o eve girip odaları gezdi. En son bir oda kalmıştı.

Odaya girdiğinde felix'in cansız bedenini bulmuştu. Ve yanında jennie vardı. Ağlıyordu,taehyung biraz bakınca jennie'nin haberi yoktu.

Jennie" jungkook senden intikamımı alicam "dedi sınırlı bir şekilde. Taehyung yanına gitti. Ve jennie sakinleşmesi için, dışarıya çıkardı jennie hava alırken taehyung felix'in yanına gitti.

Biraz bakindi, düşünür gibi durdu, ve geri jennie'nin yanına gitti.

Taehyung" burda durmayalım fazla güvenli değil "dedi.
Jennie" peki" dedi ağlayarak
Taehyung jennie oturduğu yerden kalkması için yardım etti, Kaldırdı.

Taehyung jennie'nin omzuna elini attı. Ve okula doğru gittiler.

Giderken jennie 'okula fazlasıyla geç geldik bence girip azar isitmesek iyi olur. "
Taehyung" haklısın sana evine kadar eşlik ediyim "
Jennie" hiç gerek yok, zahmet etme"
Taehyung "ne zahmeti" dedi ve evine kadar götürdü.

Devamı gelicek....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TAEKOOK || DADY^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin