Sabah uyandığımda yanımda annem duruyordu.Hayır anlayamıyorum bu kadının benle ne zoru var.
-Anne yine ne yaptım ya.
-Saate bak anlarsın.
Dönüp saate baktım saat 05.40 Hay aksi 20 dakikam kalmış.Hemen koştum ve üstüme bir şeyler giydim.Kahvaltı yapmadan çıktım ve servisi beklemeye başladım.Servis geldi ve arka koltuğa oturdum.Arkama döndüm ve Baturayı gördüm.O da beni gördü.Yanıma geldi.
-Nbr?
-İyiyim sen?
-Bende iyiyim.Sana bir tavsiye o iki kıza fazla yaklaşma.
-Neden?
-Çünkü tuttuğunu zehirlenmeden bırakmıyorlar.
Dedi ve gülerek gitti.Allahım o nasıl bir tip.Neyse servisten indim ve sınıfa girdim.İlayda yanıma geldi.
-Buse
-Ne var
-Şu kızlara bak artistler.Zaten her sınıfın kendini bir şey sananı olur.
-Baturay da öyle dedi.
-Sankii...
-Aklından geçirme!
Öyle ama bunu İlayda ya söylersem bütün okula yayar.Mesela geçen sene Mert'i sevdiğimi mikrofonu eline alıp okula yaymıştı.Harbiden bu kız neden bu okula geldi.Sınıfa dünki çatlak öğretmen girdi.Fen öğretmeniymiş.Sonra bize
-Arkadaşlar dün 1 ders işledik ama bugün 9 dersiniz olucak,öğretmenleri tanıyacaksınız ve sınıf öğretmeniniz olucam.
-O zaman yandık yandık desene
Diye düşündüm.Sanırım biraz sesli düşündüm çünkü sınıfı gülme aldı.Bir tek iki kız gülmüyordu.Ben bunlardan şimdiden soğudum.Birden zil çaldı ve Mert bana doğru geldi.
-Sen benimi takip ediyorsun?
-İzin verirsen bende özel okulda okuyacağım.
-Peki görücez.
Sonra başka bir öğretmen sınıfa girdi.
-Yan yana durun eş seçicem.
İnanç ile İlayda
Mert ile Doğa
Demirkan ile Beril
Baturay ile Buse
Berat sen ben ile geliceksin.Herkes eşinin elini tutsun!Hemen tuttuk ve ben kesin kızardım.Neyse okul bitti ve eve geldik.Ben hala şoktaydım.
-Anne bugün okulu gezdikte okul hayvan kadar.Kantin,sinema salonu,bahçe,konferans salonu,yemekhane...
-Gerçekten öyleymiş.Hadi neyse sen tıkın TV izle ve yat.
-Tamam
Dedim ve dediklerini yaptım.Benim aklım hala baturaydaydı.Uf tamam uyuyacağım.Kafamı yastığa gömdüm ve uyudum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş belası sınıfım
RandomBizim sıfımızda yaşadıklarımızı konu aldım. Karakterlerimiz Buse (yani ben) Mert(eski sevdiğim) Baturay(seviyorum kardeşim) İlayda(canım arkadaşım) Beril ve Doğa(baş düşmanlarım) Berat ve Demirkan (baturayın kankileri) İnanç(sınıfın karabasanı) Kar...