1

114 1 0
                                    

Minho okulun popüler çocukların biriydi, ama kalbi o kadar popüler değildi kimle ilişki yaşasa onu yarı yolda bırakıyordu. Annesini 4 yıl önce kaybetmişti, babasıyla yaşıyordu fakat babası geçen ay başka bir ülkeye gitmişti. Minho yurtta kalıyordu oda arkadaşı Jisung'tu Jisungla çok iyi anlaşıyorlardı. Jisung onu yarı yolda bırakmayacak bir çocuktu,

                                                                                 *minho*

yemek saati gelmişti , Minho kafeteryaya gitmişti sakin bir şekilde yemeğini yiyordu her gün yediği yemekleri yemekten sıkılmıştı.Yanına Jisung geldi beraber yemek yediler. Jisung Minho'nun tam karşısında oturuyordu,Minho'nun dikkatini arkadaki çocuklar çekmişti.Minho tepsisini bırakmak için masadan kalkmıştı o sırada Hyunjin tam arka masaya geçiyordu. Ve çarpıştılar.

"Önüne baksana kör müsün?"

"Kör değilim maalesef"

"Jisung hadi gel gidelim,şu salağa sonra bakarım ben"

"Beni kendinle karıştırmadın dimi ? Aptal"

Jisung ve Minho çoktan gitmişti.Hyunjin'in bilmediği bir şey vardı Minho'nun babası okulun sahibiydi.

                                                                                  *hyunjin*

"Cidden okulda ne kadar salak insanlar var."

Hyunjin Felix ve Jeongin'in olduğu masaya gitmişti.

"Napıyorsunuz?"

"Seni izliyoruz Hyunjin niye böyle bişey yaptın salak mısın oğlum?"

"Of Jeongin abartma aptalı teki o"

"Hyunj-"

"O sadece aptalın teki anlamakta niye zorluk çekiyorsunuz?"

"Bak Hyunjin din-"

"Felix bak senle şuan kavga edicek durumda değilim"

"GERİZEKALI O APTAL DEDİĞİN ÇOCUK VARYA BABASI OKULUN SAHİBİ"

"Sik-"

"Müdür geliyor lütfen bir şey yokmuş gibi davran"

"Merhaba çocuklar ben Baek Hyun, Lee Sehun şu anlık bir tatilde onun yerine görevide benim üstüme bıraktı.Lee Minho bildiğiniz veya bilmediğiniz üzere Lee Sehun'un oğlu o yüzden gözümüz Lee Minho'da ve ona karışanlarda"

"Hyunjin bak senden bahsediyor adamlarını salcak topuk olmamız lazım."

"Felix Allah rızası için pls sus."

"Biraz daha konuşursak bizim olduğumuzu anlayacaklar."

"Jeongin ilk defa akıllıca bir şey söyledi omeygat"

"Kes"

                                                                      cok guzeller aglicam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                                                                      cok guzeller aglicam

middle of the night -HyunhoWhere stories live. Discover now