10 🤍✨

25 1 3
                                    

Hyunjin Minho'ya hoşlantımsın demişti. Minho 2 gün sonra kahvaltısını yaptıktan sonra masanın başına oturup Hyunjin'i çizmeye çalışıyordu yaklaşık 1 defter kadar yanlış çizmişti en sonunda odaklanma ilacını içip ilk çiziği atmıştı bu çiziklerin hepsi Hyunjin'i ne kadar sevdiğini anlatıyordu.Minho bugün Hyunjin'e çıkma teklifi edicekti 

Minho bugün Hyunjin'e çıkma teklifi edicekti 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(cizdigi resim)

Aşırı güzel olmuştu en sonunda Hyunjin'e yazdı;

🤍

minho

bugün saat kulesinin önünde saat 10.30'da buluşalım.

hyunjin

ciddi bir şey mi

minho

evet ciddi

hyunjin

elime peluş verip yollamiyacan dimi

minho

hayir bugun 10.30 gec gelirsen beni bulamazsın

hyunjin

tamam

-

Saat 9.30 olmuştu Minho üstüne beyaz gömleğini giyip altına krem pantolonunu giymişti saçlarını özenle taradıktan sonra yüzüklerini takmış ,parfüm ile banyo yaptıktan sonra dışarı çıkıp saat kulesinin önünde beklemeye başladı.

30 olmuştu Minho üstüne beyaz gömleğini giyip altına krem pantolonunu giymişti saçlarını özenle taradıktan sonra yüzüklerini takmış ,parfüm ile banyo yaptıktan sonra dışarı çıkıp saat kulesinin önünde beklemeye başladı

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(gozluk ve cantasız dusunun iste)


Hyunjin ise aynı şekilde beyaz gömleğini giymiş altına siyah klasik pantolonunu giyip kolyesini takmıştı.Siyah saçlarını tarayıp dişlerini fırçalamıştı parfümünü sıkıp çıkmıştı.

Siyah saçlarını tarayıp dişlerini fırçalamıştı parfümünü sıkıp çıkmıştı

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(bolye)


Minho taksiye binip en yakın çiçekçiden çuha çiçeğini alıp, içine çizdiği resmi koymuştu.Saat kulesine doğru yürümeye başladı saat 10.30'da kimsenin olmayacağını bildiği için 10.30'u seçmişti ve kimseler yoktu. Saat 10.30'da Hyunjin gelmişti saat kulesinin altında oturan genç ayağa kalkıp "Hoş geldin"

"Hoş buldum"

"Çok güzel olmuşşun" dedi kumral olan.

"Teşekkür ederim sende harika olmuşsun"

"Teşekkürler"

Minho elini Hyunjin'e uzatmıştı Hyunjin elini tutup saat kulesinin önüne getirmişti.

"Öncellikle Hyunjin ben senden deliler gibi hoşlanıyorum bu hoşlantı 4 ay öncesinde olmuştu ilk çarpıştığımızda, ilk yazıştığımızda, ilk seni öptüğümde, ilk sen beni öptüğünde ve ilk benim resmimi çizen kişi olmuştun o günden beri bunları aklımda tutuyorum seni ne kadar sevdiğimi neleri sevdiğini her şeyini biliyorum .Bu çiçekleri ne kadar sevdiğini veya ne kadar fazla resmini çizdiğini saymıyorum bile bunları sana aldım*cicegi uzatir* sana benzediğini düşündüm senin kadar hoş ve nazik uzun lafın kısası. Hyunjin benimle çıkar mısın?"

"Benim hakkımda bunları bildiğini düşünmüyordum sana ilk yazışımdı aşırı heyecan yapmıştım ve salaklık yapıp 'sa' yazmıştım sonra senin ile tanıştım insanlar seni baba parası yiyorum gibi düşünüyormuş ama bence harika birisin o kalbinin temizliği annemin yaptığı ev temizliğinden daha parlak. Sen beni ilk öptüğünde kalbim pır pır olmuştu. Ve ilk güzelim dediğin an erimiştim çiçeklerin için gerçekten özelsin. Evet seninle çıkarım"

Minho "SONUNDA" diyip Hyunjin'e koskocaman sarılmıştı.Saat kulesi saat 11.00 olunca    'Middle Of The Night' şarkısını çalıyordu. Minho şarkı çalmaya başladığı zaman Hyunjin'e yaklaşıp 

'Asla son olmayacak sevgilim' demişti. Hyunjin,

'Asla son olmasın sevgilim'  deyip. Minho'yu öpmeye başlamıştı. Minho'nun sıcacık dudaklarını hissetmesiyle Minho'nun Hyunjin'in belini tutup kendisine çekmesi bir olmuştu. Hyunjin Minho'nun yanağından başlayıp boynuna kadar minik öpücükler kondurmuş, Boynuna gelince daha sert öpücükler kondurmuştu. Minho huylansa da bir şey dememiş ve Hyunjin'in boynunu emmişti. Hyunjin geri çekilip öpüşmelerine devam etmişti.Minho "İyiki çarpışmışız" diyerek  günü bitirmişti.


---------------------

calypso gotunu yirtti arkadslar bu bolum icin lutfen okuyun pillis

liu.ar.a h.a.nı.m.iy.yi .gec..eer..le.r.🌹🌹🌹🌹🌹🌹

middle of the night -HyunhoWhere stories live. Discover now