Cap 1: Prima zi de scoala

59 1 0
                                    

Acesta este primul capitol deci sper sa iasă destul de reușit :3
Aștept păreri
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sunt o fată obișnuită de 16 ani... Nu pot zice că am ceva deosebit la mine...Probabil că sunt umpic mai ciudata însă nu cred ca este ceva bun asta.Oricum numele meu este Char și abia m-am mutat în acest oraș deci este o școală complet nouă... Sper sa fiu acceptata în grupul vostru și sa îmi fac prieteni repede...
Asa a sunat prezentarea în fata clasei mele...Umpic ciudata dar am scos-o din suflet deci pentru mine a fost bine ~zâmbet~
Of,mă sună Lexi,cea mai buna prietena a mea din orașul de unde am venit.
C.T.
-Hei,sunt Lexi,cum merge pe acolo? ~rade~
-Cum să meargă?Nu am văzut niciun băiat frumos ~încep sa rad destul de tare~
-Pff,atunci nu vreau sa vin acolo.
-Nici măcar ca sa ma vezi?
-Eh...Pentru tine as face un efort ~rade~
Când dai de vreun băiat frumos anunță-mă!
-Da da...Acum trebuie sa plec încep orele.Paa
-Paa!
Lexi asta...Numai cu gândul la băieți este...A avut vreo 7 iubiți pana acum și are doar 16 ani...Eu nu am avut niciunul și da știu ca e ciudat dar parca toți sunt prea disperați de...chestii interzise...
Oricum,am mințit-o umpic.Este un băiat care atunci când vine spre mine îmi face inima să bată cu atâta putere încât cred ca a observat și el sunetul enervant pe care îl produc când sunt lângă el...De multe ori îl vad cu o fata,Alexis,plina de botox,n-am ce zice,o curva în devenire. Nu cred ca un băiat asa frumos, cu ochii verzi și un par șaten spre blond ar fi cu o "păpusa Barbie " ca ea.
Revenind,ma întâlnesc cu o prietena pe care mi-am făcut-o.
-Hei Char, ce faci?
-Ugh,bine ~ căutând băiatul acela cu privirea ~
-Ce?După cine te uiți?zice ea ridicând o sprânceană în sus de parca ar știi ea ceva.
-Ce?Nimeni...Ce te face sa crezi asta Iri?o întreb oftând lung...
-Te uiți după Alexander nu?
-Cine?
-Băiatul acela care îți face inima sa bata cu atâta putere în cad cred ca o aude și domnul director care se afla afunda chiar acum în gogoșile lui cu gem și ciocolata... Zice ea râzând ca o disperata
Ma rușinez,obrajii mei făcându-se la culoare ca focul.În mintea mea ziceam Fata asta e clarvăzătoare sau ce? O-O
Dar tot eu îmi răspundeam Neah,probabil știe cum ma simt ea având deja iubit
-Da...Nu îmi pot scoate privirea lui perfecta din mintea mea...
-Știi ca e cu fata aia...Cum o chema?...Alexis nu?
-CURVA AIA? Strig eu fără sa vreau.
Toată lumea se uita la mine ca la bombe ce mai aveau 3 secunde pana explodau...Stai...3...2...1...Boom vine Alexis la mine!
Of Char ai dat-o dracu'!
-Ce e fata?Îți e jena ca nu arăți asa de perf ca mene?
Omg serios? ~poker face~ perf și mene?
-Prefer sa plec decât sa stau cu botoxate ca tine care atunci când cad le explodează curu'.
Eu și Iri plecam dar peste cine credeți ca dau?Alexander desigur...Toate cărțile mele pica pe jos...
-Fi mai atenta...Char nu?...
-...
Omg vorbește cu mine iar inima mea mai are umpic și pleacă din corpul meu!
-Umh...S-a întâmplat ceva?Ești cam roșie... ~imi da cărțile în mână~
-Eu...Nu..Da...Trebuie sa plec pa!
Și uite asa a decurs prima mea zi la scoala.Un dezastru total de care sunt "fooaaarte mandra" n-am ce zice...
~~~~~~~~
Pai asta e primul capitol cam plictisitor pentru ca asa sunt mereu începuturile dar în următoarea parte va fi mai interesant jur :3

Prima iubire nu se uită niciodată...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum