neden lee minho

192 15 8
                                    


Ben hyunjin ve neredeyse lisenin basindan beri siniftaki yoona isimli kizdan hoslaniyorum ama lisenin ikinci yili ogrendim ki yoona hisleri olan tek kisi ben degilmisim. Lee Minho. Ve sanirim yoona onu daha cok seviyordu. Benim 2 yildir suratima bakmayan kiz , minho ondan hoslandigini tum okul onunde bagirinca minho ile yakinlik kurmaya baslamisti.

Seni oldurucem lee minho. Seni kendi ellerimle oldurecegim.

Suan lise ucuz ve 1 yildir minhonun yoona ile yakinligini izlemekten biktim. Neden minho. Neden ben degil. Tamam belki minho benden daha zeki benden daha yakisikli benden daha... Tamam kimi kandiriyorum minhonun herseyi benden daha iyi.

Sanki evren bilerek yapiyordu. Surekli yoona ve minho gozumun onunde gulusuyordu. Cildirmam icin herhalde.

Tam lise ucun bitmesine yakin minho grubumuzun yanina aglayarak geldi. Chan minhoya ne oldugunu sordu. Minho da bize tum olayi detaylica anlatti.

"Yoona aslindq baskasindan hoslaniyormus. Beni sadece yakisikliligim ve ders notlari icin kullanmis. Aptal kafam neden anlayamadim. Beni sadece kullanmis"

Minho bunlqri anlattiginda normal bir arkadasin uzulmesi gerekiyordu ama ben sevinmistim.

Ne oluyor bana.

Ve lise üç bitti ve biz minhoyu sadece son olarak aglayarak yanimiza geldiginde gorduk.

Ve yaz tatilinin ikinci gunu minhonun ölum haberi tum mahalleye yayildi.

Minho hayati seven biriydi neden intihar etti.

Yoona yuzunden mi?

Ya da intihar etmediyse minhoyu birisi oldurduyse?


Basaramadik abi

kim yaptı // SkzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin