Yazarin anlatimiyla:
Tum ekip changbinin evinde toplanmisti. Minho ve hyunjin artik yoktu tabi. Herkes uzgundu. Chan ve jisung surekli jeongine kotu bakislar atiyordu. Jeongin bunu fark etmisti ve onlara dönup konusmaya basladi;
"Niye bana oyle bakiyorsunuz. Birsey mi yaptim size"
"Evet yaptin jeongin. Hersey senin sucun" diye bagirdi chan bir anda.
Jisung chani tutdu ve sakin olmasini soyledi. Cunku sonuc olarak net bir bilgileri ve kanitlari yoktu. Jeongini suclamak haksizlik olurdu.
"Chan jeonginin ne sucu var suan. Hic bir sey yapmadi cocuk" dedi felix sakin bir ses tonuyla.
"Simdi asil konumuza donmeliyiz. Minho ve hyunjin ile ilgili hir fikriniz veya teoriniz var mi?" Changbin de sakin bir tonda konusuyordu ama birazdan hic de oyle olmayacakti. O sakin ton yok olucakti.
Chan- "Jeonginin öldürdugunu dusunuyorum. Cunku o da yoonadan hoslaniyordu. Minho ve hyunjini kiskanmis olabilir."
Jisung- "Chanin dusuncesi bana mantikli geliyor."
Jeongin- "Sende mi jisung. Chani anladim ama senden beklemezdim."
Felix- "Belki minhoyu hyunjin öldürmustur ve vicdan azabina dayanamayip kendini de öldürmustur."
Changbin- "Hyunjin vicdan azabi cekebilen biri degil. Hatirlamiyor musunuz eski sevgilisini. Kullandi kizi sonra artik seni sevmiyorum diyip birakti ve hic uzulmedi bile."
Seungmin- "Uzgunum"
Herkes bir anda seungmine döndu. Neden bir anda üzgün oldugunu soylemisti. Bir sey mi yapmisti.
Seungmin- "Bende yoonadan hyunjinden hoslaniyordum ve onun yoonadan hoslanmasi beni cok uzuyordu. Cok uzgunum ama gercekten minho ve hyunjine bir zarar vermedim. Istesem de veremem."
Hepsi seungmini cok iyi taniyordu. Seungmin boyle seyler yapabilecek biri degildi. Zaten sevdigi insanlara da kiyamazdi seungmin.
Sonra bir ses daha yukseldi. Ama bu kapi zilinin sesiydi. Changbin kalkip kapiyi acti.
Kapiyi actigi an karsisinda yoonayi gormeyi beklemiyordu.
Meraklandim ben biraz
ben yaziyorum ama yinede meraklandim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kim yaptı // Skz
FanfictionBir okulda 8 kisilik cok iyi anlasan bir arkadas grubu vardi. Ama bu gruptan iki kisi ayni kiza asik olmustu. Minho ve Hyunjin. Kiz surekli minho ile beraberdi ve hyunjin artik buna dayanamamaya baslamisti. Birkac hafta sonra minho ölü bulunmustu. P...