bes: OHAA MINHO JISUNGTAN MI HOSLANIYO

53 7 10
                                    

©leeminho
ciksana disari seni bekliyorum

©lahmacunabayiliriimm
sinifta degilim

©leeminho
siniftasin, biliyorum
bosuna ugrasma

©lahmacunabayiliriimm
erkekler tuvaletine gelebilir misin?

©leeminho
ayagina cagiriyo bide
gelirim

©lahmacunabayiliriimm
bekliyorum.
(goruldu, 13.43)


cocuk da biliyor isini bakti ogle arasi kimse tuvalette olmayip kantinde oluyor nasil cagiriyor oraya. ozguvensiz.

10. siniflarin katina ciktim ve erkekler tuvaletine girdim. etrafimda kimse olmadigi icin sesimi yukselttim.

"SAYIN LAHMACUNABAYILIRIM BURADA MI ACABA??"

o an.. kapali tuvaletlerin birinden zarif, narin bir ses yukseldi.

"e-evet, burada."

aman yarabbi. bu nasil bi ses. sesi boyleyse.. of allahim.. mekkeli musrikler..

"ciksana tuvaletten, seni bekliyorum." istemsizce heyecanlanmistim.

en arkada olan tuvalet kapisinin ardindan beyaz tenli, kahverengi gozlu, 1.65 boylarinda, siyah sacli biri cikti karsima.

kendi de sesi gibi cok guzel ve narindi. yanliz saka maka.. baya iyi cocuk.. allah benden almis bu cocuga vermis sen ne guzel seysin oyle ya.

"bana 'gay' diye bagiran.. sendin degil mi?" sakince sordugumda hafifce basini salladi ve kafasini egdi.

"sey.. ozur dilerim. yaptigim cok saygisizcaydi. gercekten cok uzgunum. bir daha olmayacak, emin olabilirsin."

YERIM SENI. BU NIYE BU KADAR TATLIS TATLIS KONUSUYO YA

"yuzume bakar misin lutfen?" biraz duraksamanin ardindan yavasva kafasini kaldirip gozlerini gozlerimle bulusturdu.

GOZLERIN GOZLERIMIN GOZLEDIGI YOLLARI GOZLEYEBILSEYDI GOZLERINLE GOZLERIM GOZGOZE GELIRDI GOZ BEBEGIM.

icimde yasadigim duygu karmasasi icinde cocuga yaklasmaya basladim, o ise geri adim atiyordu derkeeeennn sirti duvarla bulusmustu.

bana niye tirsmis tirsmis bakiyo bu ya
neyse ortami yumsatiyim bari

"biliyor musun, sesinde senin gibi cok guzel ve zarif." saclarini karistirdim, "saclarin harika kokuyor." ben ona iltifatlar ederken o ise far gormus tavsan gibi suratima bakiyordu.

hicbir zaman duygularimi saklayan biri olmamistim. saklanacak bir sey degildi cunku. disardan nasil gozukuyorsak oyleydik agaa🤪🤪

"ismini.. sorabilir miyim?"

"jisung, han jisung."

tam konusacaktim ki tuvaletin kapisi acildi.

HAYIR YANI MAHREMIYET DENEN SEY DE YOK.

jisungu ISTEMSIZCE belinden tutup kabinlerden birine soktum ve kapiyi kilitledim.

"napiy-" jisungun konusmasina izin vermeden elimle dudaklarini birlestirdim.

"su anlik konusma, tamam mi?" fisildadim.

onaylarcasina kafasini salladi. gulumsedim. yavasca telefonumu cikarip notlar kismina girdim ve yazmaya basladim.

gay, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin