Hajga . Uff ' ! .

207 5 1
                                    


A fost odata ,

Ceea ce vreau sa spun e diferit de o poveste , pentru ca nu stiu finalul , si de asta nu mai este .. . Sa intamplat de mult , era sfarsit de toamna , parca nu mai stiu exact , dar din cate stiu , este vorba despre un baiat si o fata care sau cunoscut prin itermediul prietenilor , s-a intamplat demult . Tot ce stiu este ca baiatul o placea mult pe fata , insa nu ii dau nume , oricum fata avea doua prietene prea bune , care stateau cu doi prieteni [ din alt oras ], insa , nici lor , eu nu le dau nume .

Si pe parcurs , cei mai buni prieteni sau facut , se intalneau din ce in ce mai des , din ce in ce mai mult , ... . Vorbeau despre orice , increderea'i prea mare , insa ea era prea mare, incat nu punea nici un semn de indoiala. Astfel incat , fata trebuia sa plece , iar cand sa intors , deja era rece .

Din nou , in acest timp , baiatul sa indragostit de alta fata , incat el nu ia zis ce simte , dabea urmatoarea zi , atunci , cand totul a ramas ... . Fata trebuia sa plece , incat , baiatul credea ca totul va urma , exact cum sa intamplat si prima data , atunci , baiatul a intrat in depresie , nestiind ce va urma . Nu peste mult timp , in primavara lu'15 , o excursie i-a unit . Era primavara , si ei se intalneau mereu , parca erau mai mult de prieteni , erau doi in unu , insa totul parea a fi doar unul . Si intr-o seara , ia spus ce simte pentru ea , si fata la luat in brate , spunand ca si ea la fel , i-a spus ca il iubeste , si ca tinea prea mult la el . Baiatul , a stranso tare , spunandu-i ca nimeni n-o sa ii desparta .



Morala :

Am vazut de atatea ori , cum ne indragostim de orice fata , de orice ne iese'n fata . Toate amintirile , ne dor , dar ajungem la timpul lor , cand o persoana ne intra'nviata , se agata si la inceput tu nu'i dai importanta , insa , nu ai de unde sa sti , o inima de gheata , iar aceasta e persoana care ... iti da speranta .


Regina Balului .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum