KÜÇÜK KATİL /TANITIM\

6 0 0
                                    

Daha sadece 9 yaşında ilk cinayetimi işlemiştim...

(Konuşmalar)
(Yazarın anlatımı)

"Öğretmenim lavaboya gidebilirmiyim?"
"tabii ki de kızım"
"saolun öğretmenim"

Sınıfın kapısını yavaş yavaş açmıştı küçük küz ardında hızlıca kapatıp sınıfın yanındaki tuvalete girmişti...
Lavaboya gittiğimde bir adam içeride ellerini yıkıyordu;
"Şey merhaba abi"
Adam cevap vermedi küçük kıza
"Abi burası kız tuvaleti buraya girmen yasak.."
"Biliyorum,sadece bir kurban bulmak için burdayım,"
"istersen o kişi sen olabilirsin"
Küçük kız adamın ne demeye çalıştığını anlamamıştı tâki,adam küçük kızın boğazına bıçak dayamadan öncesine kadar..

Küçük kız şaşkınlıkla baktı adama
"A-ABİ NAPIYORSUN?!"
Adam küçük kızın boğazına dayadığı bıçağı dahada bastırdı,bıçağı saplamaya hazırdı ki, kızın ani haraketi üzerine bıçağı kızın eline sapladı,kız dudaklarını bastırarak bağırma refleksini çoktan kenara atmış ve eline bakmıştı.

Kızın gözlerinden süzülen yaşlar birbirini kovalarken,kız düşen bıçağı yerden almıştı,o güçlü bir kızdı..Kız yerden aldığı bıcağı adama attı ve koşarak oradan uzaklaştı,ama bilmiyordu ki adama attığı bıçak adamın akciğerine denk gelmişti...

Kız okuldan çıkmıştı ve koşarak okulun yakınındaki bir mahalleye gelmişti,kızın elinden akan kanların kaynağı kızın canını yaksada tek yaptığı bir ara sokakta diz çöküp ağlamaktı.küçük kız evinin yolunu dahi bilmiyordu,onu annesi gelip alıyordu ,tek bildiği canının yandığıydı...

Küçük kız kaç saat orda ağladı,bilmiyordu ama bir süre sonra fazla kan kaybına dayanamamış bu acıya yenik düşmüştü.

Gözlerini açtığında evinde değildi yada o sokakta, ağladığı o yerde değildi,Farklı bir yerdeydi.Karanlık hafif soğuk bir yerdeydi bir kanepede yatıyordu elini sıkan bandaj onun dikkatini çekmişti.Kafasını hafif kaldırıp bulunduğu yeri yokladı,tekli koltukta oturan hafif öne yaslanmış bir kadının haber izlediğini gördü,ani bir refleks ile haberlere baktı,bu bir canlı yayındı...

Yayında onların okulunun resmi vardı ve haberde bu küçük kızın fotoğrafı,kızın öldürdüğü adamın fotoğrafı yanda duruyordu,Yayını sunan kadın ise,
"Bıçakta bulunan parmak izlerinin,cinayetin içlendiği Okulda okuyan ikinci sınıf öğrencisi CEYRA ALZARE'ye ait olduğu kanıtlandı"
Kadın tekrar konuştu..
"CEYRA ALZARE'nin okulda işlediği düşünülen cinayet duyanları şaşırttı! Küçük kız hakkında yapılan araştırmalar sürüyor.."

YAKINDA "KÜÇÜK KATİL"......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÜÇÜK KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin