Olin juuri saapunut baariin ystäväni Ollin kanssa. Tutustuimme lukiossa pari vuotta sitten ja olemme siitä asti olleet erottamattomia. Olemme juuri täydellisesti toistemme vastakohtia. Olemme molemmat biseksuaaleja ja vapaita sieluja. Haluamme molemmat pitää hauskaa eikä kumpikaan halua vielä sitoutua. Meillä on tapana käydä aina viikonloppuisin baarissa ja useimmiten päädymme eri osoitteisiin yöksi ja seuraavana päivänä päivitämme edellisen illan tapahtumat toisillemme.
Kävelimme baaritiskille ja tilasimme juomat. Minulle kommikola ja Ollille kalja. Menimme istumaan terassille ja nautimme auringonpaisteesta sekä silmänruoasta.
"Näitkö ton jätkän?" kysyin nyökäten sivulle.
"Aika hot mut ei oikeen oo mun tyyppiä", Olli vastasi.
"Miten niin? Näitkö sä sen lihakset?" kysyin naurahtaen.
"No näin mut se vaikutti jotenkin tosi ylimieliseltä", hän vastasi harmitellen. "Luulee olevansa universumin keskipiste."
"Nojoo semmonen on aika perseestä mut voihan siitä saada kivan panon", virnuilin.
"Mee vaa panee jos himottaa", Olli vastasi naurahtaen.
Otin siemauksen juomastani ja katseeni kiinnittyi terassin kaiteeseen nojailevaan punatukkaiseen naiseen.
Olli huomasi tarkkailevan katseeni ja seurasi katsettani naiseen.
"Kuuma", hän kommentoi ja otti kulauksen kaljaa.
Silmäni vaelsivat hänen keholla. Juuri täydellisen kokoiset rinnat ja ihanan täyteläinen perse. Hän huomasi katseeni ja hymyili minulle. Hieman nolona käänsin katseeni takaisin Olliin, mutta välillä katseeni harhailin häneen.
"Mee juttelee sille", Olli hoputti innoissaan.
"Hetki", sanoin ja keräilin rohkeuttani.
En ole kovin montaa kertaa harrastanut seksiä oman sukupuolen edustajan kanssa, joten se kaikki on vielä hieman uutta minulle.
"Okei meen jutteleen sille", sanoin ja nousin penkiltä. "Koitahan säki löytää joku ens yöks", huikkasin Ollille ja kävelin naisen luokse.
"Moi", sanoin hänelle.
"Moi, mites sun ilta?" hän kysyi.
"Hyvin, mites sun?" kysyin.
"Hyvin mullakin. Oon Milla", hän sanoin.
"Lola", vastasin. "Ooks yksin liikentees vai?"
"Kaverin kans mut se tais löytää parempaa seuraa", Milla naurahti ja nyökkäsi vähän eteenpäin pöytään, jossa istui mies ja arvatenkin hänen kaverinsa.
"Okei", hymyilin. "Hyvä heille."
"Aattelin käyä vessan puolella. Tuutko mukaan?" Milla kysyi ja teki lähtöä.
"Joo vaikka", sanoin kömpelösti ja seurasin häntä.
Olli vinkkasi pöydästä silmää minulle ja hymyilin takaisin hänelle.
Menimme vessan puolelle, jossa ei ollu muita. Yllätyksekseni Milla painoi minut seinää vasten ja suuteli minua intohimoisesti. Kuin rakasta jota ei ole nähnyt moneen viikkoon. Suutelin takaisin ja otin häntä lantiosta kiinni. Vedin hänet vielä lähemmäksi itseäni ja hän tunnusteli vartaloani vaatteiden päältä. Kädet vaelsivat kaulaltani rinnoille ja siitä lantiolle. Hän maistui mansikalle. Hän irtautui suudelmasta ja kysyi: "Mennäänkö mun luo? Asun ihan tossa vieressä."
"Mennään vaan", vastasin häkeltyneenä.
Lähdimme vessasta baarin puolelle ja sieltä ulos. Milla ei valehdellut sillä kävelimme ehkä kaksi minuuttia kun saavuimme hänen luokseen. Milla asui kuudennessa kerroksessa ja onneksi oli hissi. Hissimatkan aikana emme pystyneet pitämään näppejämme erossa toisistamme. Suutelimme ja kädet vaelsi ympäri kehoa.
Menimme sisälle asuntoon ja suoraan makuuhuoneeseen. Milla meni makaamaan selälleen sängylle ja nousin hänen päälleen. Kumarruin suutelemaan häntä. Tunsin kädet selässäni ja ne vaelsivat alaspäin perseelleni. Siirryin suutelemaan hänen kaulaa ja samalla hieroin hänen rintoja paidan läpi. Rinnat todella olivat täydelliset. Milla huokaili hyvin äänekkäästi ja tiesin hänen nauttivan. Riisuin hänen paidan ja avasin mustat pitsiliivit. Millan nännit olivat juuri sopivat. Suutelin hänen rintoja ja kaulaa. Pyörittelin nännejä sormieni välissä ja hän huokaili allani. Siirryin suutelemaan nännejä ja tunsin kuinka Milla kiemurteli alla mielihyvästä.
Riisuin Millan shortsit ja alta paljastui pitsiliiveihin sopivat pitsistringit. Suutelin stringien yläosaa ja Milla värähti. Riisuin stringit ja suutelin sisäreisiä ja häpykumpua. Milla huokaili ja odotti halukkaana milloin annan hänelle mitä hän haluaa. Suutelin kevyesti klitorista ja Milla värähti kosketuksesta. Hänen pillu oli hyvin kaunis ja valmiiksi kostea. Nuolaisin kielelläni paremmin klitorista ja kuulin huokauksen. Nuolaisin pari kertaa vielä kiusoitellen ja kuulin Millan huokailuista kuinka kovasti hän haluaa minun nuolevan häntä kunnolla.
Leikin pillun suulla sormellani ja upotin sormea hieman pilluun ja vedin hitaasti takaisin. Toistin tätä muutaman kerran ja joka kerralla sormeni upposi hieman syvemmälle pilluun. Laitoin kaksi sormea pilluun ja aloin tekemään edestakaisin liikettä pillussa, mikä sai Millan huokailemaan vielä enemmän. Tehdessäni tätä aloin nuolemaan klitorista uudelleen ja vielä kovemmalla temmolla. Milla huokaili hyvin raskaasti ja jatkoin sormieni pumppausta pillussa ja klitoriksen nuolemista kielelläni ja suullani. Milla alkoi itse pyörittelemään nännejään sormiensa välissä ja hänen huokailu alkoi muuttua huutamiseksi. Tiesin, että hän oli lähellä orgasmin saamista ja nopeutin tempoa vielä vähän ja pian tunsin kuinka Millan pillu alkoi sykkimään sormieni ympärillä, hänen kroppa alkoi tärisemään ja huuto vaihtui sekalaiseksi kiljumiseksi ja huokailuksi. Lopetin nuolemisen ja sormipanemisen kun tunsin, että hänen orgasmi loppui ja nousin suutelemaan häntä.
Milla kaatoi minut päältänsä ja nousi itse vuorostaan päälleni. Olin jo niin kiihottunut ja kostea, että työtä ei paljoa tarvinnut tehdä. Milla suuteli kaulaani ja korviani ja riisui minut vaatteistani. Hän suuteli rintojani ja nännejäni ja tuntui kuin olisin saanut sähköiskun joka kerta kun hän suuteli nännejäni. Hän siirtyi alemmas pillulleni ja pyysin häntä laittamaan jo kaks sormea sisään, koska olin jo niin kiihottunut että en halunnut yhtään kiusoittelua. Hän työnsi kaksi sormea sisääni ja se tuntui taivaalle. Hän suuteli sisäreisiäni ja pilluni vierustaa samalla kun sormetti minua. Huokailin jo paljon ja orgasmin saaminen ei vaatisi paljoa. Tuntui kuin olisin räjähtänyt kun tunsin hänen lämpimän kielen ja suun klitoriksellani. Hän alkoi nopeasti nuolemaan ja imemään klitoristani ja samalla sormettaen minua. Huokailin ja huusin niin paljon, että luulin hapen loppuvan. Vartaloni alkoi jähmettymään ja tunsin kuinka pilluni alkoi sykkimään Millan sormien ympärilläni ja tuntui kuinka klitorikseni räjähtäisi nuolemisesta. Huusin ja Milla jatkoi sormettamista ja nuolemista niin kauan kunnes orgasmini loppui. Klitorikseni oli niin herkkänä kosketukselle, että jouduin melkein pyytämään Millaa lopettamaan.
Milla nousi päältäni suutelemaan minua ja tuli makoilemaan viereeni. Hyvin tyydytettyinä ja väsyneinä menimme nukkumaan.