Ce să fac?

21 3 2
                                    

În următoarea săptămână Jay mi-a trimis flori,asta era prea de tot. Am decis să mă sfătuiesc cu Ni-ki,deoarece suntem destul de apropiați.
Am vorbit la telefon atunci când Jungwon nu era în apropiere. Nu aș vrea să se creeze un scandal.

Ni-ki- Totuși cred că ar trebui să vorbești cu Jay. Să-i spui să înceteze,că nu e normal.

Eu- Cred că asta ar fi cea mai bună variantă. Mersi Ni-ki,ne vedem când vă întoarceți!

Ni-ki- Abia aștept!

După ce i-am închis lui Ni-ki am decis să-i dau un mesaj lui Jay.

Ora 12:05

Jay,apreciez faptul că mi-ai trimis flori și că ți-ai mărturisit sentimentele,dar te rog să nu mai continui cu asta. Jungwon este colegul tău de trupă și prietenul tău,deci de aceea chiar nu aș vrea să intervină o ceartă între voi. Te rog să te gândești la mine ca la o prietena de acum!

Jay nu a răspuns,dar a văzut mesajul,sper să înțeleagă.

Ora 12:30

Jay- Te asigur că astea vor fi ultimele,iar conversația îți propun să o ștergi dacă vrei ca lucrurile cu Jungwon să fie okay și între tine cu el cât și despre mine.

Acum m-am eliberat de stres,am șters și conversația cu Jay,iar Jungwon nu v-a afla despre asta.
Am luat-o pe micuța mea de la desene și am hrănit-o,apoi am mers împreună în parc.

Mă simt destul de singură. În afară de ENHYPEN nu mai am niciun prieten. Nici la muncă nu aveam. Coreenii sunt destul de distanți cu străinii,dar poate e timpul să cunosc și alte persoane. Ahh...Larisa. Dacă tot este logodită cu Jay aș putea să mă împrietenesc cu ea. Și dacă este exact Larisa pe care o cunosc eu,atunci trebuie să existe și Luca.

Larisa stătea pe bancă în parc citind.

Eu- Bună Larisa!
Lary- Bună...ă..Cassia!
Eu- Da,poți să-mi spui Cassy dacă vrei,sau Cass. Așa mi se mai spune.
Lary- A,ok ști tu îmi poți spune Lary!
       - S-a întâmplat ceva? Sau de ce ești aici ?
Eu- A,nu,nimic. Doar te-am văzut și am vrut să ne mai cunoaștem. Nu prea cunosc multă lume pe aici și mă gândeam,dacă tot ești logodnica lui Jay,iar eu soția lui Jungwon o să ne vedem destul de des de acum.
Lary- A,da! Vrei să ne plimbăm și să ne mai cunoaștem?
Eu- Da,desigur!

Am mers să ne plimbăm și desigur să aflăm lucruri unele despre altele.

Lary- Ai frați sau surori?
Eu- Nu,sunt singură la părinți.Tu?
Lary- La fel.
Asta m-a pus puțin pe gânduri. De ce în lumea asta exista o Lary dar nu și un Luca.
Eu- Cred că este timpul să o bag pe Sae-ji la somn.
Lary- A,da,desigur. Te conduc până acasă!
Eu- O,mersi mult!

Am ajuns acasă,iar Lary îmi întinde o invitație.

Lary- Este pentru petrecerea de logodna. M-aș bucura să vii și tu. Chiar te plac!
Eu- Mi-ar face plăcere! Spun și o îmbrățișez,luându-mi la revedere.

Am pus-o pe Sae-ji la somn și apoi am deschis invitația.

Vă invităm la petrecerea noastră de logodnă.
             Kim Larisa-Anastasia și Park Jay

Cred că ar trebui să-mi caut o rochie drăguță,dar simplă.
Spun apoi deschid telefonul ca să-mi caut o rochie potrivită.


Va urma...

Lumea e doar a noastră!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum